Jump to content

GTA IV på Google Maps


R2D2
 Share

Recommended Posts

Bryr mig egentligen inte så mycket om storleken, det viktiga är att staden är välgjord och man inte tröttnar på den. GTASA var nästan för stort. Det fanns delar man besökte kanske en gång bara.

Jag lärde mig aldrig hitta till 100% så som jag gjorde med tex. Vice city!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur var det dom sa? Det var mindre än SA, fast i SA fanns tex en stor öken som upp mkt av kartan. Men nu är det en enda stor packad stad. Så även om det blir mindre så kommer det att bli enormt.

Jo, så stog det i GI. Det kommer inte finnas "död" mark i GTA IV som det fanns i SA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, så stog det i GI. Det kommer inte finnas "död" mark i GTA IV som det fanns i SA.

Det låter ju riktigt skönt...... var så segt i SA när man var tvungen att köra en bil mellan två städer... tog år och man orkade inte alltid köra försiktigt.. så titt som tätt gick ju bilaset sönder

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
''Det är mindre än GTA: San Andreas, men man har valt att inte göra så mycket berg och landsbygd, därav är det mindre.''

Alltså blir det landsbyggd?

Jag tror inte att det blir nån landsbygd.. Det kommer att vara lite mindre än SA, fast en helt packad stad i det utrymmet istället... Så det blir nog ett helvete att köra igenom stan. Fast man kan alltid hoppas på lite skog nånstans utanför!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...