Jump to content

Ta en titt på vårat nya forum...


Quattro
 Share

Recommended Posts

Quattro tu va ju sjölv me å lagga sidon... :ph34r:

om tu je nu sååå satans missnöjd me forume så kan tu stååp op he i röven åp de....

ok snoppin i öära :lol:

Vänligen skriv så även andra förstår. :lol:

Och ja, jag har lagat sidan nästan helt själv, forumet har bodomnisse fixat.

det blir int till något när Quattro e med om den...

Menar du forumet? Nä, men det var inte heller min idé.

Elvaåringar borde inte få skapa egna forum. :/

Nä, var inte så elak. 16 är närmare sanningen.

men nu jee nu satan! shennär lagar man e hyfsat braa forum å så visar INGEN na respect alls!!!

Ska det vara så svårt att skriva på riktig svenska?

Vet inte om jag förstod dig rätt nu, du verkar ha en tendens att skriva på ett språk jag inte är van vid.

Det är våran dialekt bara. Och jag kan tro att den är svår att förstå för de som inte har hört den förut.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

men då skulle ju MR veta allt, kunna förklara för mig va fan "hyfsat bra" e då!

Några tips för ett bra forum:

1. Har en seriös administratör. (Väldigt viktigt för att inte hela forumet skall verka oseriöst)

2. Ha ett passande "skin". (Viktigt för att få medlemmarna att trivas och hitta)

3. Erbjuda något unikt. (Finns ingen anledning att göra ett forum för att diskutera något som diskuteras livligt på många andra ställen)

4. Inte "ragga" medlemmar på andra forum. (Har man ett "hyfsat bra forum" kommer medlemmar hitta dit ändå)

Fyll gärna på om någon annan kommer på något viktigt som jag missade.

Tack för det fina smeknamnet, men nej, jag vet faktiskt inte allt. Man kan ju tro det, visst kan man?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Varför ska ni komma hit och skriva så meningslösa saker som vi normala människor inte förstår.

2. Varför beter ni er som 11-åringar?

3. VARFÖR ANVÄNDER NI CAPS LOCK ?

4. Om ni tycker att erat lilla sketna forum är bättre så kan ni väl lika gärna vara där, vad ska ni hit och klaga...

5. Ingen visar respekt därför..... (De borde t.om Wannabe-11 åringar som ni förstå)

6. Qouad försöker bevisa hur oerhört själviska och dumma ni är, så som ni beter er.

7. Detta är ej menat till dig Quattro utan till dina trevliga kompisar.

---

Nu får man väl säkert en varning också..... :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Quattro Quattro Quattro...

nu skall du inte vara oförkämnd

du pratar ju samma dialekt som ja

dom få gånger då du öppnar käften din

Jovisst, men på ett forum med flera hundra aktiva medlemmar så kan vi ju försöka skriva ordentligt, va? :lol:

Några tips för ett bra forum:

1. Har en seriös administratör. (Väldigt viktigt för att inte hela forumet skall verka oseriöst)

2. Ha ett passande "skin". (Viktigt för att få medlemmarna att trivas och hitta)

3. Erbjuda något unikt. (Finns ingen anledning att göra ett forum för att diskutera något som diskuteras livligt på många andra ställen)

4. Inte "ragga" medlemmar på andra forum. (Har man ett "hyfsat bra forum" kommer medlemmar hitta dit ändå)

Fyll gärna på om någon annan kommer på något viktigt som jag missade.

Tack för det fina smeknamnet, men nej, jag vet faktiskt inte allt. Man kan ju tro det, visst kan man?

"Raggat"? Nja, det skulle jag inte säga, jag bara tipsade om det, inte frivilligt dock. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Varför ska ni komma hit och skriva så meningslösa saker som vi normala människor inte förstår.

2. Varför beter ni er som 11-åringar?

3. VARFÖR ANVÄNDER NI CAPS LOCK ?

4. Om ni tycker att erat lilla sketna forum är bättre så kan ni väl lika gärna vara där, vad ska ni hit och klaga...

5. Ingen visar respekt därför..... (De borde t.om Wannabe-11 åringar som ni förstå)

6. Qouad försöker bevisa hur oerhört själviska och dumma ni är, så som ni beter er.

7. Detta är ej menat till dig Quattro utan till dina trevliga kompisar.

---

Nu får man väl säkert en varning också..... :ph34r:

Allt det där undrar jag också :lol:

Låst. :D

Ja, tror jag reportar snart.

har Quattro kompisar? :lol:

det var något nytt

Skitkul :lol:

*Reported* B)

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud, småglin, vad väntar ni er egentligen när ni sätter ultimatum på nåt som inte en jävel bryr sig om, och den enda reklam ni gör för er otroligt oseriösa sida är en massa spam på ett forum som redan har allt som ni som mest bara kunde önska av ert eget forum? Tror ni att vi bryr oss en skit i kloaken om att ert dödsdömda projekt går i graven? Tror ni dessutom att ni kommer bli välkomna här ens när ni skriver som idioter och inte har nåt vettigt att förmedla utom spam och påhopp? Jävla apor, lämna Gtasajten och börja gråt över att ni inte fick några medlemmar. Emellanåt kan ni tänka på det vi sagt och kanske få insikt i vad vi egentligen kräver av ett seriöst forum. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud, småglin, vad väntar ni er egentligen när ni sätter ultimatum på nåt som inte en jävel bryr sig om, och den enda reklam ni gör för er otroligt oseriösa sida är en massa spam på ett forum som redan har allt som ni som mest bara kunde önska av ert eget forum? Tror ni att vi bryr oss en skit i kloaken om att ert dödsdömda projekt går i graven? Tror ni dessutom att ni kommer bli välkomna här ens när ni skriver som idioter och inte har nåt vettigt att förmedla utom spam och påhopp? Jävla apor, lämna Gtasajten och börja gråt över att ni inte fick några medlemmar. Emellanåt kan ni tänka på det vi sagt och kanske få insikt i vad vi egentligen kräver av ett seriöst forum. :unsure:

Välkomna blir de knappast, inte när de beter sej på det där viset, som du säger :D

Dödsdömda projekt? Nåja, jag bryr mig inte, det var inte min idé med forumet, jag hänger hellre här. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle de inte plocka bort sitt forum om ingen registrerade sig innan klockan 22:00 igår?

Nu blev jag besviken, ska de inte ens hålla vad de lovar? :unsure:

Va, är forumet kvar? :D *ser efter*

Ja jävlar, det är kvar. Kanske inte går att ta bort...? :D Jag vet inte, inte jag som sköter om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men nu jee nu satan! shennär lagar man e hyfsat braa forum å så visar INGEN na respect alls!!!

Ser man på. Finlandssvensk landsortsdialekt , right there.

[Översättning] Men satan! Här gör man ett hyfsat bra forum och så visar INGEN någon respekt! [/översättning]

Umberto, Fil.Dr. i Lingvistik

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...