Jump to content

Ta en titt på vårat nya forum...


Quattro
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har inget tips vad du skulle kunna göra, men om du inte vill konkkurera med andra sidor eller så och om de var meningen att de bara skulle vara en faktasida, då är de väl bara att lägga ner forumet. No other choice.

Och om han dessutom hoppar av din idé med en ny sida då är de aningen lågt.

Du får ta en funderare på de där.

------

Dialekten är..... :ph34r: nästan omöjlig att läsa....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det låter som att killen du gör det här med är en jävel på att sammarbeta, verkligen. :ph34r:

Lägg ner forumet, som du sa kommer inga medlemmar, sidan säger jag inget om förrän jag sett den.

Fult skin och ful logo btw :lol:

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det låter som att killen du gör det här med är en jävel på att sammarbeta, verkligen. :ph34r:

Lägg ner forumet, som du sa kommer inga medlemmar, sidan säger jag inget om förrän jag sett den.

Fult skin och ful logo btw :lol:

FULT?!!! du vet fan inte va ordet "fult" e!

HÄLSNINGAR HAN SOM GJORDE FORUMET!

PS. de var Quattro som gjorde logon! DS.

Redigerad av bodomnisse
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FULT?!!! du vet fan inte va ordet "fult" e!

HÄLSNINGAR HAN SOM GJORDE FORUMET!

PS. de var Quattro som gjorde logon! DS.

Hmm...vill du ha svar på det där? Var vänlig och använd dig av ordentligt språk, det tjänar vi båda på.

Visst var det flashigt men på ett GTAforum? Skulle inte tro det. Överdrivet med grejer var det också, sen skulle jag gissa på att ni inte gjort det själva? Eftersom det inte har det minsta med GTA att göra.

Vad spelar det för roll vem som har gjort logon? Att skriva namnet, som förövrigt fick mig att sluta tvivla huruvida det fanns en gnutta seriositet från er sida, med en i mina ögon ful font är inte så snyggt.

Jag vet mycket väl vad ordet fult betyder, kan slå upp det också..."inte vacker att se på" står det. Ful är ett adjektiv, alltså ett ord som beskriver ett substantiv. Substantivet i det här fallet är ert, eller ska jag säga ditt kanske, forum och jag skulle vilja beskriva det med ordet "fult".

Förstår du hur jag tänker? Hoppas det, sen lugnar vi ner oss lite nästa gång va? Vi vill ju inte att någon ska tro att du är en jobbig liten pojk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Quattro tu va ju sjölv me å lagga sidon... :ph34r:

om tu je nu sååå satans missnöjd me forume så kan tu stååp op he i röven åp de....

ok snoppin i öära :lol:

FULT?!!! du vet fan inte va ordet "fult" e!

HÄLSNINGAR HAN SOM GJORDE FORUMET!

PS. de var Quattro som gjorde logon! DS.

Elvaåringar borde inte få skapa egna forum. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Elvaåringar borde inte få skapa egna forum. :/

:lol: Dagens Lol..... Trots att du kanske har rätt.... :ph34r:

---

Däremot håller jag med Qouad. Och ja, väldigt typiskt att skriva så, men hittar inga synonym för de just nu....

----

Snart orkar jag inte med er alltså. Lägg ner er dumma sida, ni verkar ju inte vara seriösa.

Sluta använda caps lock för i hel......

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men nu jee nu satan! shennär lagar man e hyfsat braa forum å så visar INGEN na respect alls!!!

Vet inte om jag förstod dig rätt nu, du verkar ha en tendens att skriva på ett språk jag inte är van vid.

Men är det ditt forum du kallar "hyfsat bra"?

då har jag bara en sak att säga till dig:

HYFSAT BRA?!!! du vet fan inte va "HYFSAT BRA" e!

HÄLSNINGAR HAN SOM INTE GILLAR FORUMET!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om jag förstod dig rätt nu, du verkar ha en tendens att skriva på ett språk jag inte är van vid.

Men är det ditt forum du kallar "hyfsat bra"?

då har jag bara en sak att säga till dig:

HYFSAT BRA?!!! du vet fan inte va "HYFSAT BRA" e!

HÄLSNINGAR HAN SOM INTE GILLAR FORUMET!

men då skulle ju MR veta allt, kunna förklara för mig va fan "hyfsat bra" e då!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...