Jump to content

Påskägg i GTA:IV


jerrko
 Share

Recommended Posts

Skulle kanske varit kul om man hade fått syn på karaktärer ifrån de förra spelen gåendes på gatorna, t.ex CJ i harlem. XD

Och en annan sak tänkte jag på också. Eftersom detta utspelar sig i Liberty City, borde man kanske inte få syn på han Claude eller vad han nu hette. :rolleyes:

Utspelade sig GTAIII under 2000 talet? o_O

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 105
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle kanske varit kul om man hade fått syn på karaktärer ifrån de förra spelen gåendes på gatorna, t.ex CJ i harlem. XD

Och en annan sak tänkte jag på också. Eftersom detta utspelar sig i Liberty City, borde man kanske inte få syn på han Claude eller vad han nu hette. :rolleyes:

Utspelade sig GTAIII under 2000 talet? o_O

2001 var de väl?

Fast jag kan ha väldigt fel :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas på ett the Warriors påskägg på Coney Island. Kan slå vad om att de har ett påskägg eller något annat med anknytning till the Warriors där. Det var ju ändå Rockstar games som gjorde spelet.

Hehe, kanske man tidigt, tidigt på morgonen hör någon säga "Warriors, come out to play-y-ay!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för att få äta pizzan med dem så måste man lyckas knäcka dem i en ninja fight :):nuke:

NEJ! Man måste hjälpa dem att besegra Strimlaren! :rolleyes:

Vad har hänt med denna tråd egentligen?

Edit: Såg just att det var jag som startade den... :P

Redigerad av jerrko
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Goodfellas kanske? de har ju redan gjort en liten parodi på det med reklamafficher för "Badfellas" i GTA3.

Haha! En skojjig sak apropå det är att det fanns ett lokalt band från mina trakter förut, som hette just Badfellas! Gissa om man blev förvånad när man såg affischerna i LC... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Haha! Ska genast gå och köpa deras skivor! Rockstar tycker ju om dem :)

Haha! Dom spelade in några få demolåtar på en ganska risig utrustning, så nåt skivkontrakt fick dom inte - det berodde nog iofs lika mkt på sången.. :) Har hur som helst låtarna i datorn! Lite kul minne.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...