Jump to content

Nord kliver ner.


Nord
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

April April era jefla svin :wub:

Åh, vilken fruktansvärd förlust för forumet! :lol: En stor forumit och vän har lämnat oss!

Det kommer vara extremt tungt att komma över nåt så här hemskt. Jag har alltid sett upp till dig och dina åsikter, jag har beundrat dina visa och effektiva beslut och den finess med vilken du har styrt forumet. Det kommer att bli tomt här. Farväl, farväl.

Snyft, snyft. :'(

(w00t)

Word, jävla äckel.

^_^

Ja, äntligen lämnade han forumet! :lol:

:lol:

Puss på er också!, ni behöver inte oroa er, jag lämnar aldrig er :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trodde inte ett ögonblick på det. Genomskådade saken redan när jag såg trådnamnet, klickade direkt på trådnamnet utan att gå in i forumdelen. För det första skulle det bli mycket mer troligt om det var Root som skrivit posten, en admin säger bara inte upp sig själv - det tas med Root och offentliggörs av Root.

Sorry Nord, hade du övertalat Hultenius skulle det vara mer troligt, om det inte var för att det är första april :ph34r:

Till Nord-hatarna, kan ni peka ut nån tråd där han beter sig så förskräckligt som ni vill påvisa? Jag har iaf aldrig stött på problem med honom. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till Nord-hatarna, kan ni peka ut nån tråd där han beter sig så förskräckligt som ni vill påvisa? Jag har iaf aldrig stött på problem med honom. :ph34r:

Äh, de är bara lite ledsna i ögat för att deras flesta varningar är från mig.. ^_^ ..

Läs acronymförklaringen...

:ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trodde inte ett ögonblick på det. Genomskådade saken redan när jag såg trådnamnet, klickade direkt på trådnamnet utan att gå in i forumdelen. För det första skulle det bli mycket mer troligt om det var Root som skrivit posten, en admin säger bara inte upp sig själv - det tas med Root och offentliggörs av Root.

Sorry Nord, hade du övertalat Hultenius skulle det vara mer troligt, om det inte var för att det är första april :ph34r:

Till Nord-hatarna, kan ni peka ut nån tråd där han beter sig så förskräckligt som ni vill påvisa? Jag har iaf aldrig stött på problem med honom. ^_^

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=41090&st=0 där bland annat. Men det var innan han blev bra :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vägrar erkänna mig besegrad. För mig var det inte första april innan jag vaknade idag, och då var klockan efter 15. Lite kasst att köra ett aprilskämt kvällen innan.

Ja, och sen när alla har vaknat upp och tittat i tidningar, tv, föräldrar osv. fått reda på att det är 1:a april och går in på forumet och ser en tråd där jag avgår.. Nääää, han lurar nog inte oss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

April April er jefla svin... :o

Jag har efter mycket om och men beslutat mig för att kliva ner som Admin.

Detta är mestadels utav personliga skäl, men även känner jag att jag inte riktigt har tid med forumet längre.

Min plats står till förfogande.

Jag har varit i kontakt med Hultenius och han tycker jag gör det rätta.

Tack för min tid här på forumet!

Mvh Nord - over and out.

Förstår inte hur Hultan kunde ge dig Admin posten till dig från första början. Gick han på droger eller...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...