Jump to content

Hjälp med ett uppdrag


T-Bone Mendez
 Share

Recommended Posts

Jag är på det uppdraget när man ska förstöra alla av polisen radiomaster på taken. Att förstöra dom var inte så svårt. Men sen ska man bli av med alla 5 sjärnor. Problemet är att FBI sätter upp roadblocks överallt. Jag kunde inte ens köra igenom dom för att ta mig till paint spray, någon som har nåt bra tips?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarade det inte genom att ta PCJ:n som ligger nedanför trappen. Så jag tog helikoptern och flög till lilla hamnen vid Ocean Beach (ni vet där Cortez båt stod i VC) och där tog jag Stingern som står parkerad utanför bryggan och åkte till närmaste PN'S. Mycket simpelt. Klarade det på första försöket.

Jag åkte inte hller med PCJ. Så jag tog också polishelikoptern fast jag åkte ner till "the trailer park" där det finns en stjärna. Då fick jag ner wanted level till 4, och Swat är inte så svåra som FBI. Så jag srpang till en bil och körde till Payn Spray vid hamnen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag åkte inte hller med PCJ. Så jag tog också polishelikoptern fast jag åkte ner till "the trailer park" där det finns en stjärna. Då fick jag ner wanted level till 4, och Swat är inte så svåra som FBI. Så jag srpang till en bil och körde till Payn Spray vid hamnen.

Ja juste, där finns du ju också en alldeles brevid.

En löjlig sak med det uppdraget är att FBI är så overkligt jävla svåra. Skulle det vara som vanligt så skulle jag kunna åka ifrån dom hur lätt som helst i en PCJ, och så har det alltid varit. Men nu i detta uppdrag så är dom överallt och överdrivet snabba, och blockeringarna skjuter ner mig innan jag ens närmat mig. Löjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...