Jump to content

[Tävling] Hur många fordon från GTA3 kommer du ihåg?


R2D2
 Share

Recommended Posts

För att lära mig lite om AJAX och liknande (webbgrejer) så gjorde jag en liten tävling där det gäller att skriva så många fordon från GTA3 som man kommer ihåg. Alla instruktioner finns på sidan: Klicka.

Tack Beffo för webbhosting.

När du är klar, skriv in din poäng här under (kopiera texten rakt av för att få med alla detaljer).

Den som hittar några fel och skriver det här eller skickar mail får en kaka och den som har bäst resultat efter 2 veckor får en stor tårta.

*uppdatering*

Vinnaren får också sitt namn nämnt på Gtanytt.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den säger att jag redan svarat packer, har jag ju inte alls :'(

Eller, fanns den i GTA3? men borde den säga att jag redan svarat det isf? xD

När jag provar packer så säger den att det inte existerar, eftersom vad jag vet så kom det först i Vice City.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis Godfather!

Du klarade 43 av de 52 fordonen som finns med i listan på den underbara tiden 05:09 (plus minus några få sekunder beroende på hur pass stressad servern är).

När du berättar din poäng för andra, ta då med din valideringstext som är 13356e10ffc79ddaf930819e5937db0a, då kan dom i framtiden kontrollera så att din poäng stämmer (funktionen är under konstruktion).

:mellow:

Fuskade dock lite grann >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att få lite fler tävlande så har jag skrivit en nyhet på GTAnytt om detta, eftersom att denna del av GTAsajten är väldigt inaktiv så kanske nyheten gör så att det blir lite fler tävlande >_<

Trevligt.

Den som vill skriva en lista på alla fordon i Vice City och San Andreas får hemskt gärna göra det, så lägger jag upp på 3 minuter. Ett namn per rad, endast små bokstäver.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

San andreas >_<

bmx

bf 400

freeway

mountainbike

sanchez

wayfarer

nrg 500

admiral

ambulance

blade

blista

bravura

benson

barracks

bloodring banger

bullet

buffalo

bf injection

bobcat

baggage

brown streak

banshee

boxville

broadway

cadrona

clover

coach

cement truck

comet

club

cheetah

caddy

cabbie

camper

dumper

dune

dft 30

dozer

emperor

elegy

elegant

feltzer

flash

firetruck

flatbed

fbi rancher

forklift

gokart

glendale

greenwood

hermes

huntley

hotdog

hpv1000

hustler

hotring racer

infernus

jester

journey

linerunner

land stalker

los santos police

merit

monster

moonbeam

nebula

newsvan

oceanic

perennial

packer

pony

patriot

primo

premier

picador

quad

rumpo

rancher

ranger

rhino

stallion

solair

sentinel

savanna

stafford

super gt

sunrise

sultan

stretch

slamvan

shamal

stratum

securicar

tow truck

tanker

taxi

tractor tug

trashmaster

turismo

utility van

vincent

voodoo

vortex

windsor

washington

walton

willard

yankee

yosemite

at 400

beagle

cropdustler

dodo

hunter

hydra

levisthan

neuada

raindance

rustler

stuntplane

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som läste det som "Du får 10 minuter på dig att googla fram så många fordon som finns med i spelet" :mellow:

Det luriga var att jag ändå inte fick full pott. Missade antagligen båtarna.

.. hur gjorde ni för att avsluta tiden när ni var klara? >_<

Grattis David Hasselhoff!

Du klarade 47 av de 52 fordonen som finns med i listan på den underbara tiden 10:01 (plus minus några få sekunder beroende på hur pass stressad servern är).

När du berättar din poäng för andra, ta då med din valideringstext som är 6dd0c6d71634a6a08d48fa0bc8ccf2a7, då kan dom i framtiden kontrollera så att din poäng stämmer (funktionen är under konstruktion).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det luriga var att jag ändå inte fick full pott. Missade antagligen båtarna.

.. hur gjorde ni för att avsluta tiden när ni var klara? >_<

Båtar och plan är med.

Hur man gör för att avsluta vet jag inte ens själv. Eller det går att skriva java script:timer.finish() i adressraden och trycka enter.

...men jag har lagt in en sådan knapp nu, uppdateras om någon minut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Police, Mr Whoopee, Idaho, Bobcat, Infernus, Cheetah, Banshee, Bf Injection, Ambulance, Sentinel, Kuruma, Dodo, Cartel Cruiser, Stinger, Yakuza Stinger, Blista, Landstalker, Manana, Esperanto, Bus, Coach, Linerunner, Pony, Triad Fish Van, Stallion, Diablo Stallion, Rumpo, Patriot, Stretch, Rhino, Fbi Car, Barracks Ol, Enforcer
Grattis mafia sentinel!

Du klarade 33 av de 54 fordonen som finns med i listan på den underbara tiden 10:01(plus minus några få sekunder beroende på hur pass stressad servern är).

När du berättar din poäng för andra, ta då med din valideringstext som är 079b0cd36185624db4bc8cec51b2210f, då kan dom i framtiden kontrollera så att din poäng stämmer (funktionen är under konstruktion).

Fattar inte att jag kom på fler, jag som har samlat in alla bilar från GTA3 till GTAnytt. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som läste det som "Du får 10 minuter på dig att googla fram så många fordon som finns med i spelet" :lol:

Det luriga var att jag ändå inte fick full pott. Missade antagligen båtarna.

.. hur gjorde ni för att avsluta tiden när ni var klara? :rolleyes:

Jag läste det också som så.. :lol:

Grattis Sebbe947!

Du klarade 44 av de 54 fordonen som finns med i listan på den underbara tiden 08:36(plus minus några få sekunder beroende på hur pass stressad servern är).

När du berättar din poäng för andra, ta då med din valideringstext som är 45a81f58246ab02922684ea1841f5442, då kan dom i framtiden kontrollera så att din poäng stämmer (funktionen är under konstruktion).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

YES!!!

Grattis volvo66!

Du klarade 49 av de 54 fordonen som finns med i listan på den underbara tiden 10:01(plus minus några få sekunder beroende på hur pass stressad servern är).

När du berättar din poäng för andra, ta då med din valideringstext som är c02400e366d53adb0a74fcdf0c592e44, då kan dom i framtiden kontrollera så att din poäng stämmer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...