Jump to content

ClownKillers


Chilli_13
 Share

Recommended Posts

Tja!

Nu när jag fått igång datorn (som började strula mitt i stuntingtävlingen) så gjorde jag klart mitt och Godfathers bidrag.

Stuntsen är kanske lite gammla är ju sen i Julas typ...

Intro och outro är också gjort i Julas, det vara bara spela in stunts och redigerade main part jag gjorde nu när jag fick igång datan...

Spela in och redigera main part tog en timme lite drygt... Många stunt är fill-up nivå på men whatev...

Ett utav stuntsen är inte Godfathers, han har råkade skicka in fel, stuntet håller på mellan 01:02 - 01:15 i LS kloaker och är gjort av Killamarci...

Nu orkar jag inte snacka mer, vill Godfater lägga till nått får han skriva längre ner

Här är filmen:ClownKillers @ YT :blink:

Här även som MQ: ClownKiller @ MU

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow.. Den kom ut, bra jobb Chilli!

---

Jag förstörde den visserligen med att bara skicka in stunts som jag inte skulle använda till mitt solo, men du gjorde ett kanonjobb med redigeringen. :blink:

edit.. När du ska filma repriser, gå utomhus. Då är inte repriserna så mörka :ermm:

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Coolt!

Skön musik, imponerande.. :lol::huh:

Tack :lol:

Tänkte tillägga att Godfather sa en sak igår när han fått ner MQ (som jag också ska redigera dit länk till när jag redigerar första posten) Men i.a.f. Ett utav stuntsen är inte Godfathers, han har råkat skicka in fel stuntet håller på mellan 01:02 - 01:15 i LS kloaker och är gjort av Killamarci...

Det ska nog vara allt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den var lite för mörk för min smak, men annars var det bra. Redigeringen var det inget fel på och det fanns ett gäng finfina stunts. Bra jobbat. :unsure:

Ska jag ge ett tips så tycker jag att du ska finslipa inspelningen lite mer. Nu var det några konstiga vinklar och det ser inte så bra ut när en vägg (eller liknande) gör att kameravinkeln ändras väldigt hastigt. Försök att röra musen lungt och se upp för saker som kan förstöra vinkeln. Hoppas du förstår va jag menar, lite svårt att förklara (ett exempel är dock cykelstuntet som börjar vid 1.31, där är väggen i vägen och gör att det ser fult ut).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den var lite för mörk för min smak, men annars var det bra. Redigeringen var det inget fel på och det fanns ett gäng finfina stunts. Bra jobbat. ;)

Ska jag ge ett tips så tycker jag att du ska finslipa inspelningen lite mer. Nu var det några konstiga vinklar och det ser inte så bra ut när en vägg (eller liknande) gör att kameravinkeln ändras väldigt hastigt. Försök att röra musen lungt och se upp för saker som kan förstöra vinkeln. Hoppas du förstår va jag menar, lite svårt att förklara (ett exempel är dock cykelstuntet som börjar vid 1.31, där är väggen i vägen och gör att det ser fult ut).

Som godfather sa visste jag inte det föräns han sa det när han såg den... Men nu vet jag :unsure:

Och ja, det stämmer Tac, ska tänka lite mer nästa gång, tack för tipset Tac... =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ni tabbade stort på musiken. Det passar inte som stunt musik. Stunt musik ska ha en rytm, puls och känsla. Men det är bara vad jag tycker och tänker.

Jag tycker att musiken passade bra, jag. I vilken stuntfilm är det jag har hört den förut?

Annars tycker jag den var bra, men som sagt, väldigt mörk. :'(

Keep it up!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillade den skarpt <_<

Det enda minuset var väl som alla andra säger, att det var lite mörkt.

Den var också lite kort och slutade mitt i, men den var riktigt härlig.

Ska bli kul med vårat collab sen.

Vet itne om jag skrev det i första posten, orkar inte kolla men men, anledningen till att den var så kort var att den egentligen var gjord till stunt tävlingen och hade därför en maxlängd på en minut(main part) dock gick min dator sönder i tävlingen, och när jag fick tillbaka redigerade jag bara klart den...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...