Jump to content

4 Nya screenshots till ps2


Swift
 Share

Recommended Posts

Det kan jag göra redan nu. Man kan inte gå in i Malibu. :'(

Neeej! :) Fan vad trist! Malibu är ju lite av VC's hjärta, och så kan man inte ens gå in! Dumma, dumma, DUMMA Rockstar Games! ^_^

Hehe! :D

By the way, har det förändrats mycket i Little Haiti och Little Havanna? :> Finns gängen kvar, o.s.v..? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns... inga klubbar att gå in i. Du kan gå och se Phil Collins konsert, det är det närmaste du kommer en klubb. Blue hell har jag aldrig lyckats med ens till VC på PC, så det vet jag inte. Om det nu finns nåt därinne borde det gå med cheatdevice, jag kan kolla det nån gång när jag orkar. Hoppas inte på för mycket bara, jag tror det är tomt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns... inga klubbar att gå in i. Du kan gå och se Phil Collins konsert, det är det närmaste du kommer en klubb. Blue hell har jag aldrig lyckats med ens till VC på PC, så det vet jag inte. Om det nu finns nåt därinne borde det gå med cheatdevice, jag kan kolla det nån gång när jag orkar. Hoppas inte på för mycket bara, jag tror det är tomt.

:) Om det inte ens finns en lite klubb att gå in I så är spelet inte allt för uppdaterat. Lägger inte ut cirka 600 spänn på det, får bli det andra spelet I GTA-serien som jag fullständigt skiter i. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P Om det inte ens finns en lite klubb att gå in I så är spelet inte allt för uppdaterat. Lägger inte ut cirka 600 spänn på det, får bli det andra spelet I GTA-serien som jag fullständigt skiter i. :shifty:

Det kommer inte kosta ~600, snarare samma pris som PS2-LCS, dvs omkring 300. Det finns inga klubbar att gå in i, men det finns ca 50 Empire Buildings att gå in i, plus väldigt många affärer. Räcker det? Måste det prompt vara en klubb? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...