Jump to content

i-doser


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Äh. 40% in, släckte ner och slöt ögonen - inte en dugg skillnad och jag testade alltså Peyote - VERY VERY STRONG. Inte ett dugg händer.

Det här är bara ett billigt trick. Ni förväntar er att få alla effekterna - och därför får ni dem. Sedan sitter ni ju antagligen och är sansade i 35 minuter - klart ni känner lite skillnader i kroppen då? Men då kan ni lika väl plugga in öronproppar.

Nu ska jag inte tala för alla - känner ni att ni verkligen får någon effekt så är det väl kul för er. Jag ska testa LD- skiten innan jag lägger mig också men tvivlar på någon särskild reaktion.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man svettas ju asmycket när man lyssnar på skiten, är det för att man är så förväntasfull eller? ;)

EDIT: French Roast funkar ju inte! Om man lyssnar på den blir man inte piggare än man skulle bli av att lyssna på musik i dem 5 minuterna... :)

Inget fungerar. :)

Jag testade även LD innan jag lade mig. Hade ingen LD, kommer inte ens ihåg drömmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...