Jump to content

Test Drive Unlimited


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 567
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Moden är ju på tyska. Ändras ej spelet då?

EDIT: Det är ju till betan.

EDIT 2: Märker inge skiljnad finns ju ingen klocka med. La in den i X:\Program\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\FX

Borde det väl inte eftersom filen innehåller inställningar inte text?

@EDIT: Okej då vet jag det?

@EDIT 2: okej?

Det är inte jag som har gjort modden och jag har inte provat den, så det är inte mig du ska gå och klaga till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde det väl inte eftersom filen innehåller inställningar inte text?

@EDIT: Okej då vet jag det?

@EDIT 2: okej?

Det är inte jag som har gjort modden och jag har inte provat den, så det är inte mig du ska gå och klaga till.

Sry. Trodde du visste eftersom du länkade till moden. Så då trodde jag att du visste hur den funkade. Kan du ej försöka hitta den moden fast på eng. eller har du några Mod sidor på eng till Test Drive

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Galna hastigheter med en trimmad CC8S

fKntjowARQzb.jpg

(missade screen på 428)

Finns det kanske någon annan bil man kan få upp i högre hastighet?

Du kan ju piska upp den där i uppåt 440 km/h. McLaren F1 kan man få upp i liknande hastigheter.

Ja, jag vet att inlägget är gammalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla har inte datorer som klarar av spelet.

Min dator pallar det iaf. Fast den är ej så bra. Enda felen är att jag har 2.80 i CPU Speed och man måste ha 3CPU speed. Och sen har jag dåligt grafik kort.. Om det laggar behöver jag bara göra en sak att trycka alt + tab så funkar det fintfint. Jo du har rätt med att Alla har inte datorer som klarar av spelet. Men det kan finnas andra anledningar till varför han vill ha det till PS2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min dator pallar det iaf. Fast den är ej så bra. Enda felen är att jag har 2.80 i CPU Speed och man måste ha 3CPU speed. Och sen har jag dåligt grafik kort.. Om det laggar behöver jag bara göra en sak att trycka alt + tab så funkar det fintfint. Jo du har rätt med att Alla har inte datorer som klarar av spelet. Men det kan finnas andra anledningar till varför han vill ha det till PS2

Jag sa inte att det behövde vara den anledningen, jag bara påpekade att det kunde vara det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...