Jump to content

GTAsajten läggs på is


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Jupp, kolla min profil. >_<

Eftersom att forumet ligger på is och kanske ska flytta eller göras om etc etc så är det väl ingen idé att updatera den? Blir ju bara mer jobb för hultan.

Men jag är jag, den är redan uppdaterad. :unsure:

Forumet ligger inte på is. Det är bara själva sidan. Det ska inte flyttas eller göras om!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kikade in på GTAsajten för att kolla om det kommer nåt nytt GTA, alltid lika roligt med denna hysteri.

Lite sorgligt, men det var förutspått och jag väntade även på det när jag aktiv här.

Jaja, man får acceptera beslutet, hoppas att några seriösa, mogna människor återupplivar sidan och orkar hålla ut ett tag. Hultenius har drivit sidan mycket bra med all sin press på sig och han förtjänar många tack för en utmärkt hemsida om GTA-spelen.

Må den gamla GTAsajten dö ut och alltid vara ihågkommen. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kikade in på GTAsajten för att kolla om det kommer nåt nytt GTA, alltid lika roligt med denna hysteri.

Lite sorgligt, men det var förutspått och jag väntade även på det när jag aktiv här.

Jaja, man får acceptera beslutet, hoppas att några seriösa, mogna människor återupplivar sidan och orkar hålla ut ett tag. Hultenius har drivit sidan mycket bra med all sin press på sig och han förtjänar många tack för en utmärkt hemsida om GTA-spelen.

Må den gamla GTAsajten dö ut och alltid vara ihågkommen. :)

Den är inte död, men det kommer dröja innan den lever igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Jag har inte varit aktiv här på sistone. Det Stämmer. Jag ska ta bort signaturen om den bryter mot reglerna.

§2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok.

§1.5 - Spam är förbjudet. Till spam räknas bland annat inlägg som är helt onödiga, inlägg som bara postas för att förstöra eller inlägg som upprepas i masstal.

§2.1 - Håll er till trådarnas ämnen. Om ni har något annat ni vill berätta eller fråga om så är det bara att skapa en ny tråd.

Posthunt med andra ord.

Redigerad av Littlemanie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

§1.5 - Spam är förbjudet. Till spam räknas bland annat inlägg som är helt onödiga, inlägg som bara postas för att förstöra eller inlägg som upprepas i masstal.

§2.1 - Håll er till trådarnas ämnen. Om ni har något annat ni vill berätta eller fråga om så är det bara att skapa en ny tråd.

Posthunt med andra ord.

HAHA! Ingen är en värre posthuntare än du, så håll käften.

--

Ballena: Ja, det är synd. Roligt att se dig igen! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHA! Ingen är en värre posthuntare än du, så håll käften.

--

Ballena: Ja, det är synd. Roligt att se dig igen! :angry:

Jasså.

Om jag är den värsta posthuntaren i dina ögon så länka till minst 10 sidor och inläggen där jag har har skrivit menigslösa inlägg som absolut inte har har någon koppling till ämnet då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...