Jump to content

Manga/Anime.


Maimstream
 Share

Recommended Posts

Dom två uteslutande avsnitten är recap avsnitt som visar saker som redan har hänt. Detta togs bort på DVD'n, då det inte finns någon nytta med sådana avsnitt på en DVD.

Måste se på dom ändå!

Kan inte fatta att Chobits bara tog slut sådär... >_<

Satt uppe halva natten och tänkte på det. Kunde inte somna. -_-

Finns det ingen epilog/prolog eller någor sådant som man kan se?

Är mangan bra? Skillnad mot animen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 511
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Måste se på dom ändå!

Kan inte fatta att Chobits bara tog slut sådär... :shifty:

Satt uppe halva natten och tänkte på det. Kunde inte somna. :)

Finns det ingen epilog/prolog eller någor sådant som man kan se?

Är mangan bra? Skillnad mot animen?

Varför ska du se dom? Dom innehåller bara scener från tidigare avsnitt, för att folk som missat avsnitt ska komma tillbaka i storyn. Alltså ingen man ska se om man kollat igenom hela serien.

Samma med Love Hina för mig. Kollade på den (och det tråkiga var att budgeten tog slut, sista avsnittet gjordes aldrig, och mangan var ett bra tag till) så jag fick tag i mangan och läste och typ drog ner allt jag hittade om serien. Det nöjde mitt sinne, och jag kunde sova :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska du se dom? Dom innehåller bara scener från tidigare avsnitt, för att folk som missat avsnitt ska komma tillbaka i storyn. Alltså ingen man ska se om man kollat igenom hela serien.

Samma med Love Hina för mig. Kollade på den (och det tråkiga var att budgeten tog slut, sista avsnittet gjordes aldrig, och mangan var ett bra tag till) så jag fick tag i mangan och läste och typ drog ner allt jag hittade om serien. Det nöjde mitt sinne, och jag kunde sova :shifty:

Måste skaffa mangan!

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte börja kolla på något nytt eftersom tiden mellan varje avsnitt är så långt i naruto. Så jag har något att kolla på medans jag väntar.

Love Hina verkar ju hyffsat. Finns det någon fin sida där man kan dra hem det ifrån?

Eller någon annan serie man borde kolla på?

Kollar du bara på Naruto just nu? Bleach är ett klockrent alternativ, och finns på samma tracker. Kommer ut på onsdagnätter, och naruto på torsdagnätter.

Annars så tycker jag absolut du ska kolla på Full Metal Alchemist, underbar anime. Håller en uppehållen ett tag med runt 50-60avsnitt.

Om du vill ha nått att titta på mellan varven så bör du ta en ongoing anime med mer än 20-30avsnitt (som de flesta korta animes har). Detta för du, om du gillar den kommer kolla igenom hela serien på 1-2dagar, sen sitter du där och har inget att kolla på igen.

Iofs, vad gillar du för genre? Kan försöka plocka ut ett par bra till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollar du bara på Naruto just nu? Bleach är ett klockrent alternativ, och finns på samma tracker. Kommer ut på onsdagnätter, och naruto på torsdagnätter.

Annars så tycker jag absolut du ska kolla på Full Metal Alchemist, underbar anime. Håller en uppehållen ett tag med runt 50-60avsnitt.

Om du vill ha nått att titta på mellan varven så bör du ta en ongoing anime med mer än 20-30avsnitt (som de flesta korta animes har). Detta för du, om du gillar den kommer kolla igenom hela serien på 1-2dagar, sen sitter du där och har inget att kolla på igen.

Iofs, vad gillar du för genre? Kan försöka plocka ut ett par bra till dig.

Hm. Något naruto liknande fast utan all "MidFight talk" som naruto har.

Dvs. Mer kötta, bra story. Lite mindre prat under fighter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm. Något naruto liknande fast utan all "MidFight talk" som naruto har.

Dvs. Mer kötta, bra story. Lite mindre prat under fighter.

Action/Adventure/fantasy shit vill säga, eh.

Bleach är bra, och ongoing, du bör kolla på den då du inte kommer bli besviken. Inga jobbiga fillers (well, 1-2 men aldrig mer på rad. Mest för att sumera storyn)

Full Metal Alchemist

Claymore

Elfen Lied

Full Metal Panic

History's Strongest Disciple Kenichi

m.m.

Kollar mest på humorserier själv, men Naruto och Bleach är något jag följer varje vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Action/Adventure/fantasy shit vill säga, eh.

Bleach är bra, och ongoing, du bör kolla på den då du inte kommer bli besviken. Inga jobbiga fillers (well, 1-2 men aldrig mer på rad. Mest för att sumera storyn)

Full Metal Alchemist

Claymore

Elfen Lied

Full Metal Panic

History's Strongest Disciple Kenichi

m.m.

Kollar mest på humorserier själv, men Naruto och Bleach är något jag följer varje vecka.

Tackar, tackar.

Ska kolla lite bleach och Full Metal Alchemist.

Fast vart får man tag på 1-49 i bleach?

Den enda torrent sidan jag har andvänt innan är piratebay och den suger kewk tbh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm. Något naruto liknande fast utan all "MidFight talk" som naruto har.

Dvs. Mer kötta, bra story. Lite mindre prat under fighter.

Jag tipsar stenhårt på Blue Gender även om jag aldrig har tittat på hela serien själv.

Nu ska jag införskaffa Those who hunt elves (Trots att jag vet hur första säsongen slutar). Lycka till. Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar, tackar.

Ska kolla lite bleach och Full Metal Alchemist.

Fast vart får man tag på 1-49 i bleach?

Den enda torrent sidan jag har andvänt innan är piratebay och den suger kewk tbh.

http://torrentportal.com/download/129679/%...ch+1-25.torrent - 1-25

http://fenopy.com/torrent/_Lunar__Bleach_1...ownload.torrent - 1-50

http://www.animeyume.org/download.php/torr...6/19146.torrent - 1-50

Funkar ingen så får du leta vidare. Det är iaf Lunaranime([Lunar]) som har dubbat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...