Jump to content

Något bra sätt att röka på ?


I lol
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är inte gravitybong att man släpper ut allt vatten så att röken sugs ner på det viset, sen suger man in det?

1. Rökat i skopan, och sedan andas du in där du i vanliga fall dricker. (PET-bong)

2. Rökat i korken, sedan öppnar du hålet i botten och låter vattnets dragningskraft suga ut röken (Gravity bong)

3. Rökat i korken, och sedan suga in med sugröret (Vattenpipa)

post-282-1168324755_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, och hur lätt är det att få tag på det, när han inte äns kunda köpa rullpapper.

Nu snackar vi om när man sitter där utan något att röka med.

Men det har gått mer än en dag.. han har nu köpt papper men nu bladdrar ni om bongar och pipor. Tobak njuter man av i cigg eller vattenpipa och inte i vaporizers eller bongar.

btw, fick tag på White Widow i Tyskland, grymt 'gott' :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det har gått mer än en dag.. han har nu köpt papper men nu bladdrar ni om bongar och pipor. Tobak njuter man av i cigg eller vattenpipa och inte i vaporizers eller bongar.

btw, fick tag på White Widow i Tyskland, grymt 'gott' :D

Och vem har sagt att det inte tar slut igen? Eller för all del för någon annan. Man ska alltid vara förberedd för det värsta.

Och snacka inte skit om Vapos. Iofs, tobak ska man hålla borta från dom men ujujuj, min Bulb har gett mig många FETA nedslagningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, och hur lätt är det att få tag på det, när han inte äns kunda köpa rullpapper.

Nu snackar vi om när man sitter där utan något att röka med.

Uhm.. Nu har jag papper, filter och allt shit jag behöver. Och sugrör, ska göra en vattenpipa.. ^_^

Och någon bong eller vattenpipa tänker jag inte köpa, eftersom det är ganska blodtörstigt pris på dem.

Och anledningen till att jag inte for i väg till närmsta butik och köpa papper var att närmsta öppna butik den tiden

ligger 20 kilometer här ifrån. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 8 months later...
  • 2 weeks later...
Jag röker detta -> Hushållspapper med ungefär en halv tesked kanel i..och det är inlindat i aluminium folie...som en pipa:)

Påminner mig om i femman - sexan då jag och mina klasskamrater tog papper, fyllde dem med torra löv, tände på och "rökte". :whistling:

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...