Jump to content

Något bra sätt att röka på ?


I lol
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du kan lätt bygga en vattenpipa,

Vattenpipa_827374_0.png

Du drar in tobaksröken genom sugröret på sidan, det kommer också att byggla härligt i flaskan, spelar ingen roll vilken typ av flaska, men är den av plast är det ett plus :P . du kan röka nästan allt i den här, torra löv ger en tjock rök och fin smak, och den sista viktiga saken är att smaken blir riktigt smooth och len om vattnet är svinkallt, isbitar i det hjälper också :D

----

källa: Flashback, Nathan och egna erfarenheter (w00t)

Vanliga sugrör funkar inte alltid så bra, blir inte så mycket sug i dem, vattenslang är bäst, jag byggde mycket pipor ett tag men beslöt mig för o köpa en istället, skönare än hemmabyggd :) fast mitt tips istället för sugrör så är det 2 små bitar vattenslang, och helst en metalltratt högst upp med lite folie i :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vanliga sugrör funkar inte alltid så bra, blir inte så mycket sug i dem, vattenslang är bäst, jag byggde mycket pipor ett tag men beslöt mig för o köpa en istället, skönare än hemmabyggd :) fast mitt tips istället för sugrör så är det 2 små bitar vattenslang, och helst en metalltratt högst upp med lite folie i (w00t)

Pesonligen gillar jag hemmabyggda bäst då dessa ger en personlig touch och inte ger så mycke "död" rök

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och folk undrar varför alla Flashbackare hatar rusletande fjortisar? Muskotnöt är bara ren idioti. Rök lite gräs eller ta DXM eller vadfansomhelst men stay away from that shit.

Jag personligen har aldrig tagit muskotnöt. DXM skulle jag aldrig ta, men lite gräs har jag inget emot. kanske ska FÅ 1,5g haschis imorrn (w00t):)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan lätt bygga en vattenpipa,

Vattenpipa_827374_0.png

Du drar in tobaksröken genom sugröret på sidan, det kommer också att byggla härligt i flaskan, spelar ingen roll vilken typ av flaska, men är den av plast är det ett plus :nuke: . du kan röka nästan allt i den här, torra löv ger en tjock rök och fin smak, och den sista viktiga saken är att smaken blir riktigt smooth och len om vattnet är svinkallt, isbitar i det hjälper också :lol:

----

källa: Flashback, Nathan och egna erfarenheter :o

Prövade bygga en sådär nu natten som var då jag inte kunna sova.

Och trofan att det funkade :o, några småsaker bara.

Jag gjorde ett misstag först med sugröret från korken och det man sög i, jag satte det man sög i nästan längst ner på det i korken, så jag blev tvungen att förlänga det, och korken, blir tvungen att sitta och trycka ner den så att det ska täta ordentligt.

Men annars smakar det bra :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prövade bygga en sådär nu natten som var då jag inte kunna sova.

Och trofan att det funkade :lol:, några småsaker bara.

Jag gjorde ett misstag först med sugröret från korken och det man sög i, jag satte det man sög i nästan längst ner på det i korken, så jag blev tvungen att förlänga det, och korken, blir tvungen att sitta och trycka ner den så att det ska täta ordentligt.

Men annars smakar det bra :o

Vad hade du för nå i rökte? vanlig tobak kan orsaka grym huvudverk om man röker det sådär :blink: testa vattenpips tobak om du inte hade det, grymt gött

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad hade du för nå i rökte? vanlig tobak kan orsaka grym huvudverk om man röker det sådär :o testa vattenpips tobak om du inte hade det, grymt gött

Ja tyvär så blev jag tvungen att använda vanlig tobak då jag inte har nån vattenpips tobak hemma, men nu vet jag att det funkar iallafall så det blir till att köpa vattenpips tobak imorrn =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...