Jump to content

Filmåret 2007


Cortez
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har det också varit en serie av Frank Miller eller? Och det ska väl komma en Sin City 2? Hoppas :teehee:

Jao, IMDB says att den kommer 2007.

...och är det någon annan som har märkt att det är Devon Aoki, aka. allas vår katanasvingande, shurikenkastande Miho, som är med i videon till The Killers - Bones, som f.ö. är regisserad av Tim Burton?

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jao, IMDB says att den kommer 2007.

...och är det någon annan som har märkt att det är Devon Aoki, aka. allas vår katanasvingande, shurikenkastande Miho, som är med i videon till The Killers - Bones?

Miho :P Okej, då ser jag, riktigt mycket, fram emot Sin City 2 då också. Och nej det har jag inte märkt, inte sett videon ens en gång. Blir att titta :D

Vafan, jag tänkte fel. När du skrev Miho tänkte jag på Jessica Alba :teehee: Den här tjejen ser ju... ung ut ;)

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Miho :P Okej, då ser jag, riktigt mycket, fram emot Sin City 2 då också. Och nej det har jag inte märkt, inte sett videon ens en gång. Blir att titta ;)

Vafan, jag tänkte fel. När du skrev Miho tänkte jag på Jessica Alba :) Den här tjejen ser ju... ung ut :P

Hon spelar också Suki(?) i 2fast2furious.

(Tjejen med den rosa bilen)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw...

Skulle inte Quentin Tarantino/Robert Rodriquez (stavning) släppa sin film i år, läst något sånt, tror till och med att jag startade en topic här om den.

Det skulle bli 2 filmer på 60 minter som i slutändan slås ihop till samma film, skulle bli en slasherfilm av det blodiga slaget, och en del skulle delvis spelas in i Stockholm.

Ah, Grindhouse! Måste se dem, kommer lätt bli cult. :) De verkar så jäkla coola.

Trailers

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rocky.Balboa.2006.DVDSCR.REAL.CUSTOM.SWESUB.DVDr-nRon :unsure:

Jag skrev i "senaste sedda film" tråden att jag skulle se american pie 5. Då blev nån moderator förbannad och sa att jag fick skryta om vilka filmer jag ska ladda hem nån annanstans. Gäller det inte samma sak här?

Oh yeah, jag glömde. Du står ju över lagen.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skrev i "senaste sedda film" tråden att jag skulle se american pie 5. Då blev nån moderator förbannad och sa att jag fick skryta om vilka filmer jag ska ladda hem nån annanstans. Gäller det inte samma sak här?

Oh yeah, jag glömde. Du står ju över lagen.

Ditt enda syfte med det inlägget var ju att skryta med att du laddat hem den. "Jag ska se american pie 5 senare". Passar det inlägget i en tråd vars titel säger "Senaste sedda film"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ditt enda syfte med det inlägget var ju att skryta med att du laddat hem den. "Jag ska se american pie 5 senare". Passar det inlägget i en tråd vars titel säger "Senaste sedda film"?

Jag tänkte lite mera att jag kanske skulle skriva om den filmen sen? Men nu är det en tråd om vilka filmer som vi ser fram emot, inte vad filmerna heter när man laddat hem dom...

Men jag ska inte starta nåt, bara undrade.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ghost Rider

Spider-Man 3

Pirates Of The Caribbean: At Worlds End

Fantastic Four: Rise Of The Silver Surfer

Ocean's 13

Live Free Or Die Hard

Harry Potter And The Order Of The Phoenix

Transformers

Saw IV

National Treasure 2

The Brazilian Job

Rush hour 3

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...