Jump to content

Filmåret 2007


Cortez
 Share

Recommended Posts

Jag misslyckades med en originell titel på tråden, men man kan ju inte vara strålande på allt. :teehee: Jag sökte lite kvickt efter en sån här tråd, men kunde inte hitta en.

Hur som helst, ser ni fram emot några filmer som ska komma under 2007? Jag ser fram emot ett par faktiskt. Jag tyckte inte 2006 var ett särskilt bra år för filmer, men 2007 gör mig nog gladare.

Shrek_3_826012_0.jpg

Shrek The Third

http://www.imdb.com/title/tt0413267/

Trailer

1:an och 2:an var rena mästerverk, jag förväntar mig inget mindre ifrån 3:an. Hoppas även på ytterligare ett härligt och passande soundtrack. :P

simpsons_movie_826012_1.jpg

Simpsons The Movie

http://www.imdb.com/title/tt0462538/

Trailer

Serien har jag älskat sen första gången jag såg den, jag hoppas verkligen på att filmen blir en succé. ;)

_1163627006_826012_2.jpg

Harry Potter and the Order Of the Phoenix

http://www.imdb.com/title/tt0373889/

Trailer

Klassiker... Harry Potter... jag bara måste längta...

Sen gör ju Die Hard serien comeback i år... Bruce Willis i "Live Free or Die Hard". Trailern kan hittas här. Filmen lär ju bli skrattretande, men alltid något att kolla på. Det lär ju bli coola actioneffekter ändå. :D

Det är väl vad jag ser mest fram emot i år... PoTC-serien kanske jag tar och ser igenom någon gång... trilogin avslutas väl i år? Uppföljaren till Bruce Allmighty kommer ju i år också... kanske ska se första också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm, Spider-Man 3? Eller kanske Arn-filmerna. Har inte läst böckerna, men de bygger upp kulisser några stenkast härifrån.

Läst dem, sjukt bra. Lätt det bästa jag har läst av svensk författare.

Andra filmer jag ser fram emot är väl

Harry Potter

Spiderman 3

Pirates of the Caribean

Kanske lägger till fler filmer senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Liksom musikåret så kommer nog även filmåret 2007 bjuda på ett par godbitar

The Simpsons: The Movie (ett måste för ett simpsons-fan)

Pirates of the Caribean 3

Spiderman 3

Transformers

Die Hard 4

Turtles (måste kolla in)

Shrek 3 (kan nog bli bra)

Saw 4

Hostel 2

Av dom "stora" filmerna som jag redan vet om så är dom intressantast, sen kommer det bli lila intressant att kolla vilka mindre filmer som kommer under året, som blir stora.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw...

Skulle inte Quentin Tarantino/Robert Rodriquez (stavning) släppa sin film i år, läst något sånt, tror till och med att jag startade en topic här om den.

Det skulle bli 2 filmer på 60 minter som i slutändan slås ihop till samma film, skulle bli en slasherfilm av det blodiga slaget, och en del skulle delvis spelas in i Stockholm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...