Jump to content

SWAT 4 & Stetchkov Syndicate


Sniper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 466
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur blir det idag då? Någon som vill spela idag eller har alla bannat varandra? Jag vill bara spela liksom, Curly hade game uppe, så jag joinade. Jag är gärna på om det blir game, men om det bara blir att sitta och vänta så gör jag hellre annat liksom..

Jag spelar gärna ikväll. Runt 9 som vanligt?

Du får väl hosta eftersom Sniper var rolig och bannade Lajnux.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur spelar man Barricaded egentligen? Aldrig gjort det?

Ett lag är terrorister som börjar inne på banan. Det andra laget är Swat och dom börjar utanför banan.

*edit*

Och sen gäller det att mörda varandra för 1 poäng eller arrestera för 5 poäng (genom att först flasha/stinga/använda taser/pepparspraya).

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mig kan du inte heller spela med eftersom att du bannade mig igår. Varför förstår jag inte, men det var inte kul.

Egentligen så bannade inte jag dig... edt var ju att VI bannade din klon, då du också röstade ja :huh:

Jag är iaf med och spelar ikväll

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Egentligen så bannade inte jag dig... edt var ju att VI bannade din klon, då du också röstade ja :huh:

Jag är iaf med och spelar ikväll

Nej, honom kickade vi. Det var en liten stund senare som jag blev bannad utav dig, och det var ingen vote.

Hade vi votat för att banna så hade båda försvunnit samtidigt, tänk lite.

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Egentligen så bannade inte jag dig... edt var ju att VI bannade din klon, då du också röstade ja :huh:

Nej men jag loggades in med två stycken en gång på en server, och då skulle vi kicka en, och det gjorde vi. Då kickade vi rätt gubbe och det var flera minuter senare som jag blev bannad, och det vet han lika väl som jag. Men han skyller på att vi skulle banna den ena. Tror han att jag är dum eller?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh...?

Vi kickade aldrig den andra gubben...

Ingen votade ju, eftersom ingen votade så testade jag att ban-vota den istället... då votade ja, lajnux och woozie (tror det var han)

Ja, du "blev tekniskt bannad" när jag bytte bana då du måste connecta till servern igen.

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh...?

Vi kickade aldrig den andra gubben...

Ingen votade ju, eftersom ingen votade så testade jag att ban-vota den istället... då votade ja, lajnux och woozie (tror det var han)

Ja, du "blev tekniskt bannad" när jag bytte bana då du måste connecta till servern igen.

Nope, där har du fel. Du lade upp en kickvote på den ena, och alla röstade, den gamla Lajnux försvann och vi fortsatte prata, sen gick jag in och kollade vad jag skulle ha för EQ. När jag hade bläddrat lite bland alla vapen i primary blev jag bannad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...