Jump to content

SWAT 4 & Stetchkov Syndicate


Sniper
 Share

Recommended Posts

Hej, jag tänkte skapa en SWAT 4 topic. Jag vet att en del spelar det, men det fanns ingen topic "om" spelet.

Själv så spelar jag det, och nyss inhandlade jag Stetchkov Syndicate. Som jag ska spela ett tag framöver.

Jag kör med SSF 3.1 just nu. Sök på google så hittar du nog den.

Jag vet också att en del på gtasajten spelar det över internet. Jag skuklle gärna vilja vara med på det också (som jag sa till dem via MSN :lol:).

________________________________________________________________________________________________

[Hamachi Nätverk]

R2 har skapat ett nätverk på Hamachi för alla som ska vara med att spela.

Namn: Gtasajten Swat 4

Lösenord: manne.

_______________________________

Everest lade till ett Gtasajten-konto på sin ftp-server för alla Swat-filer.

ftp://Gtasajten:swat@5.80.241.14/

Där finns många av de filer som behövs.

Annars så kan ni leta upp filer(na) själva på 10-David

(SP-U273 finns inte där)

<_<

_______________________________

Teamspeak server:

213.64.224.5:8767

Lösenord (till Private Channel (RPS))

sajten

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 466
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är på om ni grabbar ska spela. Bara ett litet problem, jag har inte Stetchkov Syndicate.

Yer see that as a problem, I don't! Get it!

Märkte att intresset var rätt stort nu när vi börjat igen, skriver ner alla som visat intresse. Detta var alla jag hittade nu. :lol:

Bubbli

R2D2

Jacker

Panimala

Everest

Sniper

Lajnux

Kebab

Wu Zi Mu

Eudoros

Ice Cube

Karatemorfar

Kan väl försöka slänga ihop ett spel ikväll. Men då blir det med SSF Realism Mod 3.0. Sen om man vill vara med lär man ha ett par banor också, tjoho! Skall även nämnas att max antal spelare är 10. <_<

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yer see that as a problem, I don't! Get it!

Märkte att intresset var rätt stort nu när vi börjat igen, skriver ner alla som visat intresse. Detta var alla jag hittade nu. ^_^

Bubbli

R2D2

Jacker

Panimala

Everest

Sniper

Lajnux

Kebab

Wu Zi Mu

Eudoros

Ice Cube

Kan väl försöka slänga ihop ett spel ikväll. Men då blir det med SSF Realism Mod 3.0. Sen om man vill vara med lär man ha ett par banor också, tjoho! Skall även nämnas att max antal spelare är 10. :lol:

Jag är intresserad också, men när jag köpt det där konstiga "moden".. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yer see that as a problem, I don't! Get it!

Märkte att intresset var rätt stort nu när vi börjat igen, skriver ner alla som visat intresse. Detta var alla jag hittade nu. :D

Bubbli

R2D2

Jacker

Panimala

Everest

Sniper

Lajnux

Kebab

Wu Zi Mu

Eudoros

Ice Cube

Karatemorfar

Kan väl försöka slänga ihop ett spel ikväll. Men då blir det med SSF Realism Mod 3.0. Sen om man vill vara med lär man ha ett par banor också, tjoho! Skall även nämnas att max antal spelare är 10. :huh:

Man kan inte ladda ner 3.0 längre... bara 3.1 :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drar igenom allt vad som gäller, höhö.

SWAT 4 - Stetchkov Syndicate med SSF Realism Mod 3.0

CO-OP

Max 10 spelare

Server drivs av mig

Blir det tillräckligt många så delas vi upp i två lag (blått och rött) med separata ledare (och separata TS-kanaler)

Custombanor: Subway Station 1.0 (måste döpas om till SP-Subway2.s4m i ContentExpansion\Maps pga namnkonflikt), resten ingår i SSF:s modifikation.

I princip-krav som Jacker uttryckte det: Mikrofon & Teamspeak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drar igenom allt vad som gäller, höhö.

SWAT 4 - Stetchkov Syndicate med SSF Realism Mod 3.0

CO-OP

Max 10 spelare

Server drivs av mig

Blir det tillräckligt många så delas vi upp i två lag (blått och rött) med separata ledare (och separata TS-kanaler)

Custombanor: Subway Station 1.0 (måste döpas om till SP-Subway2.s4m i ContentExpansion\Maps pga namnkonflikt), resten ingår i SSF:s modifikation.

I princip-krav som Jacker uttryckte det: Mikrofon & Teamspeak.

Im in...

Säg en tid bara!

Alla som vill vara med, skriv det här + eran E-mail

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir nog inte jag iaf. du ska se med vilken försiktighet jag tar mig fram...på vissa banor så används inte något vapen överhuvudtaget (Förutom Cobra Stun Gun eller Tazer). ;)

Shit, Taser. Otaliga gånger har jag tryckt fel när jag ska dra fram den, blir så ivrig i stridens hetta. :huh:

Jacker, har jag lirat med dig någon gång föressten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De senaste gångerna jag spela med Curly har vi kört Spetsnaz-style. Det är oerhört roligt, men man måste ändå vara ett lag.

Vi kör alltså med light armor, no head gear, tungt vapen, bara granater (inte CS då det är fruktansvärt dåligt). Sedan så stormar vi rummen ett efter ett och skjuter allt som rör sig förutsatt att det inte är en gissla.

Lullig förklaring... men det SKITER JAG I. Jo, ammo pouch också. Det kan gå åt ganska många skott ibland.

Redigerad av Bubbli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...