Jump to content

SWAT 4 & Stetchkov Syndicate


Sniper
 Share

Recommended Posts

Satsar hundra på ett någon eller några kommer börja springa runt och tro det är CS som spelas. :huh:

Bah, gör jag det så blir jag bara skjuten. Mycket bättre att stå och gömma mig bakom er. ;)

Har aldrig spelat CS heller, btw. Känner att alla här ligger på en helt annan nivå än mig när det gäller FPS-spel.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 466
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

De senaste gångerna jag spela med Curly har vi kört Spetsnaz-style. Det är oerhört roligt, men man måste ändå vara ett lag.

Vi kör alltså med light armor, no head gear, tungt vapen, bara granater (inte CS då det är fruktansvärt dåligt). Sedan så stormar vi rummen ett efter ett och skjuter allt som rör sig förutsatt att det inte är en gissla.

Lullig förklaring... men det SKITER JAG I. Jo, ammo pouch också. Det kan gå åt ganska många skott ibland.

Det ska vi dock inte göra nu, lär balla ur rejält då...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad var fel med min mick egentligen? Jag hörde inte mig själv så jag har ingen aning.

Yeye, blir det något ikväll? Jag är självklart på i så fall (och ska prata mindre om min mick nu är sämst).

Vi ska inte prova spela över Hamachi då? Vi slipper allt skit med IP, kan lägga alla maps och grejs i en utdelad mapp plus att jag antar att det ska flyta på bättre då eftersom spelet slipper ta hand om lite grejer (multiplayerdelen är ganska dåligt skriven). Värt att prova?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så att om de skjuter på en så får/ska man döda dem. Så Kebab gjorde inget fel. Visst, alltid bättre med taser eller något annat less lethal, men han har inte gjort något fel.

Men då får han ju mindre poäng! :'(

@ R2

Jag är också jättegärna med ikväll då :o Även om jag inte vet hur Hamachi funkar (förklara gärna)

Edit: Jag har nu, efter mycket strul med Norton, fått Hamachi att fungera. Och det ser ganska lätt ut så det borde inte bli något problem att lira med det. :lol:

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...