Joe Dirt Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Har det på skoldatorn nu. Chernobyl-banan buggade sig så jag blev upptäckt HELA tiden första gången.. sen om man reloadade banan så funkade det. Kul spel f. ö. Haha... Fett coolt och spela på skolan önskar bara våran skola hade pengar till att köpa några vettiga datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Ägde alla på servern, jag ledde överlägset. Min CoD4 e-penis är läääängst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Ägde alla på servern, jag ledde överlägset. Min CoD4 e-penis är läääängst! *Bild* Bra... Haha lite bättre än dom andra Låt mig gissa... Bog banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Bra... Haha lite bättre än dom andra Låt mig gissa... Bog banan? Yes. Bog var det, älskar den banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Yes. Bog var det, älskar den banan. Själv är man älskar man Wet Work och shipment Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Själv är man älskar man Wet Work och shipment Wet Work hade varit min favoritbana om det hade varit ljust på den, inte mitt i natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Wet Work hade varit min favoritbana om det hade varit ljust på den, inte mitt i natten. Det är ju det som är tjusningen med banan Det är natt, Det regnar, Skott flyger hej vilt... Ahh! Sjukt grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Måste fråga, finns det nåt demo till det här spelet på Xbox LIVE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Yes. Bog var det, älskar den banan. Gillar den banan minst av alla, favoriterna är nog ambush, crash och crossfire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Gillar den banan minst av alla, favoriterna är nog ambush, crash och crossfire Ambush make me wanna puuuke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Ambush make me wanna puuuke. Håller fullständigt med!!! Skit dålig bana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Om demot fungerar bra, fungerar hela spelet då eller kräver det mer av datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Om demot fungerar bra, fungerar hela spelet då eller kräver det mer av datorn? Beror på, Jag vet inte om COD 4 Demot stänger av vissa fysiska funktioner Men jag tror inte det ska bli någon skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Jag skulle gärna vilja veta vilken eran favorit bana är och vilken bana ni hatar mest!! Favorit: Crash Hatar: Downpour, Overgrown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Haha alla de du listade står som topp tre i min lista. Alltså Favorit: Crash, Downpour, Overgrown Hatar: Wet work och Shipment Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Haha alla de du listade står som topp tre i min lista. Alltså Favorit: Crash, Downpour, Overgrown Hatar: Wet work och Shipment Shipment är ju skitkul när man är 32 spelare i varje lag Fasiken bara ta en Light Machine Gun och bara stå och skjuta, sedan tar man air strike, Du tar alltid upp mot 10 pers på en air strike, Sedan kallar du in Helicopter som tar runt 10 den Annars är den banan skit tråkig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Favorit: Bog, Overgrown, Crash. Hatar: Dawnpour, Ambush, Bloc, Countdown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Favorit: Bog, Overgrown, Crash. Hatar: Dawnpour, Ambush, Bloc, Countdown. Dock måste jag erkänna den var lite kul när vi spelade 1vs1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Dock måste jag erkänna den var lite kul när vi spelade 1vs1 Jodå, det var allt kul. Men det är ingen rolig bana att lira med om man kör med fulla lag eftersom att det blir oerhört mycket campande och det finns massor av krypskyttar gömda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts