Jump to content

Frågor om Vice city stories


Galenhund
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hjälp med domestobot mission BEHÖVER KODEN VAD ÄR KODEN HJÄLP mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Minns inte vad koden var, men det är ju ganska lätt att testa sig fram. Jag ägde på det spelet förut... Tror att man skulle använda siffrorna 1347. Nåt sånt, men ordningen minns jag inte. Du ser ju om siffrorna är rätt eller inte...

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan någon berätta lite om Umbertos roll i spelet? ^_^

Väldigt liten, han pratar vidare om Cojones och så, men denna gång är det inte Haitians han stör sig på, utan Cholos. Varje (3-4 st) uppdrag inleds med saker i stil med "åk och hämta/döda honom/dem, eller har du inga kulor?" och sen suckar Vic och gör det han är tillsagd. Inte lika humoristiskt som i VC där han hade kompanjoner som var lika galna... :)

Såvida han inte återkommer senare i VCS, jag har haft en del att göra så jag har fortfarande inte klarat spelet.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt liten, han pratar vidare om Cojones och så, men denna gång är det inte Haitians han stör sig på, utan Cholos. Varje (3-4 st) uppdrag inleds med saker i stil med "åk och hämta/döda honom/dem, eller har du inga kulor?" och sen suckar Vic och gör det han är tillsagd. Inte lika humoristiskt som i VC där han hade kompanjoner som var lika galna... :)

Såvida han inte återkommer senare i VCS, jag har haft en del att göra så jag har fortfarande inte klarat spelet.

Hehe. ^_^

Låter ganska kul iaf tycker jag. Har han sitt café redan 1984 då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag minns är det fortfarande hans pappas, och inte sitt eget/samdrivet med pappans.

Merkky, tack så mycket. Inte för att det var nån hejdundrandes spoiler, men keep it down tills nästa gång. :ermm:

Oj, sry. Tänkte inte att det var alltför farligt antagligen, minns inte ens när jag skrev det! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett av de svåraste uppdragen (enligt mig) är när man Ska hjälpa Umbertos pappa att ta sig från arenan till hans café utan att bli för uppjagad för hans dåliga hjärta. Tog mig flera gånger att lista ut att man kunde åka vid hamnen

Hehe, tittade försiktigt och den har jag kört. Klarade på första, tog lite omvägar i Little Havana bara så fixade det sig. Men de började skjuta på mig precis när jag var framme, så jag hade tur att den inte maxade en sekund senare :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sunshine Autos är en byggplats, den stora parkeringen rakt väster om Big Mitch Bakers ställe är också en enorm byggplats, Washington Mall är också en byggplats :lol: Riktigt synd på Washington Mall där, jag tyckte det var fin atmosfär i det kvarteret. Sunshine Autos kunde vi gott ha fått behålla, tycker jag. Det var ju en riktigt välarbetad byggnad :P Men extravägen som är precis vid Sunshine är praktisk, annars var man tvungen att köra en konstig genväg in i Little Havana, vid Umbertos café. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...