Jump to content

Frågor om Vice city stories


Galenhund
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är roligare så för då kollar folk :)

Hahaha! ;) Om det är vitt blir man ju nyfiken och kollar! ;)

Se, du tittar ju! :)

Ja man kan åka flygplan och helikopter. En sak jag undrar är vart svävaren finns. Alltså inte den som ser ut som den i SA utan den som mer såg ut som en truck. (hittar inte bilden, men den finns här på sidan)

Man får den i ett uppdrag, sen kan man köpa den nånstans, typ på andra ön. Minns inte riktigt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte Vice City Stories men jag undrar en sak.

Jag har hört att vädret är mer extremt, att man inte skall simma när det är storm.

Stämmer det

Lögn, man kan simma i alla väder. Men himlen är gudomlig. Och det är nästan mildare regn än i dom tidigare spelen. Mindre regn, och när det väl regnar så är det inte så illa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men himlen är gudomlig.

Visst är den lika vacker och färggrann som i VC, men går inte solen ner tidigare? Det börjar ju redan vid 1800, vad jag minns var det 2000 i VC. (Att man vet och analyserar såna här saker tyder på att man är en riktig gamer, eller att man spelat för mycket. Eller både och. Eller att man bara tycker att hela VC/S/ är underbart! :( )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst är den lika vacker och färggrann som i VC, men går inte solen ner tidigare? Det börjar ju redan vid 1800, vad jag minns var det 2000 i VC. (Att man vet och analyserar såna här saker tyder på att man är en riktig gamer, eller att man spelat för mycket. Eller både och. Eller att man bara tycker att hela VC/S/ är underbart! :shifty: )

Den är gudomlig! :wacko:

Jo jag tror att det var 2000. Btw, om man är en riktig gamer, då spelar man mycket! :o Hah...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...