Jump to content

Skräckfilmsnatt på 1an


Krax
 Share

Recommended Posts

De har även gått 2 till bra filmer på TV400, fredagen den 13:onde del 7 och 8 ;)

Sen för er som inte vet vad evil dead är, så är de en ganska brutal film, eller va man ska säga :angry:

Sen finns de eavil dead 2, 3 för er som inte vet.

Brutal är väl att ta i :), kanske den var brutal när den kom men nu har man sett värre filmer, fortfarande en klassiker dock, 2:an är också värd att kolla på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brutal är väl att ta i ;), kanske den var brutal när den kom men nu har man sett värre filmer, fortfarande en klassiker dock, 2:an är också värd att kolla på.

Det bästa med filmen är ju den sköna stämningen de fått till med miljön, hammocken och klockan och det, så klassiskt liksom...

Aja nu börjar "gröten" snart... :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så var skräckfilmsnatten över. Evil Dead hade jag inte heller sett, fan vad jag skrattade! :angry:

Den måste vara den sämsta skräckfilm jag någonsin sett. Var den ett skämt, i stil med Peter Jacksons Braindead, eller?

För att citera mig själv;

"Oh no! They're killing the girls first so that we will have to turn into... Homosexuals!"

"You're demon is so fat, that when she dies, she spits milk".

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ville bara informera er att på SVT 1 så är det Någon sorts skräckfilmsnatt eller något liknande

mov_yellow_794506_0.gif23:20 Exorcisten

mov_yellow_794506_0.gif01:20 Terror på Elm Street

mov_yellow_794506_0.gif02:50 Evil dead

Evil Dead kan jag säga att den var läskigast av alla dom där andra filmera Exorcisten,Terror på Elm Street. Kunnde fan knappt kolla på Evil Dead men lyckades ändåså kolla färdigt. sa åt mig så här "Sluta kolla nu stäng av nu" men jag gjorde det ej.

EDIT: Sat mest å asss garvade mot Exorcisten för det där spöket som var i ungen. Han var så jävla skön när han hållde på^^.

Redigerad av Darkwolf
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Evil Dead kan jag säga att den var läskigast av alla dom där andra filmera Exorcisten,Terror på Elm Street. Kunnde fan knappt kolla på Evil Dead men lyckades ändåså kolla färdigt. sa åt mig så här "Sluta kolla nu stäng av nu" men jag gjorde det ej.

EDIT: Sat mest å asss garvade mot Exorcisten för det där spöket som var i ungen. Han var så jävla skön när han hållde på^^.

Din svenska ligger inte på topp va? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din svenska ligger inte på topp va? :angry:

Gör din?

---

Förövrigt kan det berättas att jag inte hade sett någon av de där filmerna, förrän till igår, då jag skrattade mig igenom The Exorcist samt slängde ett getöga på första halvtimmen av A Nightmare on Elm Street. Intressesmurfarna sov tungt, precis som jag snart gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg The Exorcist, har inte sett den förrut. Läskig var den knappast, men ganska rolig. Fast det var lite segt i början. Hade gärna sett The Evil Dead för tionde gången bara för att den är så jäkla cool, men jag orkade inte stanna uppe så länge.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förövrigt kan det berättas att jag inte hade sett någon av de där filmerna, förrän till igår, då jag skrattade mig igenom The Exorcist samt slängde ett getöga på första halvtimmen av A Nightmare on Elm Street. Intressesmurfarna sov tungt, precis som jag snart gjorde.

A Nightmare on Elm Street är kult, blääh.

Darkwolf - seriöst? Man började ju för helvete att skratta när man såg Evil Dead. :blink:

Jag gillar hur de använde sig av lera i slutet, när monstrena dog. Jag gillar även hur boken såg ut och lät som en gris helt plötsligt. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar hur de använde sig av lera i slutet, när monstrena dog. Jag gillar även hur boken såg ut och lät som en gris helt plötsligt. :blink:

Hähä!

Jag har försökt lista ut vad de använde när något slemgrönt rinner ut från armen på en av demonerna i slutet, ser ut som risgrynsgröt med karamellfärg! ^_^

Åh kult Evil dead... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...