Jump to content

Var i VCS ligger ni?


Mervin
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför? Jag säger bara varför, gör Rockstar inte alla sina nya spel. Som dem vet älskas av många, till alla konsoller? Iaf dem dem redan gjorts till. Jag börjar nästan gråta nu. Jag vill ju spela LCS och VCS.

Igentligen vet jag varför. Dem har väll kontrakt med Sony. Men ändå. De hindrar dem väll inte från att ge ut dem till andra konsoller Efter dom gjort det till Sony's?

Oj oj oj. Fortsätter det såhär kommer jag börja ogilla Rockstar. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså du vill ha min savefile? Ja, inte ska jag vara elak klart att du skall få den!

OBS EJ SÄKER PÅ OM DESSA FUNKAR! KAN NÅGON TESTA OCH BEKRÄFTA?!

Tror det är filen med 0 i slutet men jag tog med båda för säkerhetsskull.

http://www.filelodge.com/files/room48/1404398/SAVEDATA.rar

Vissa spel såsom tekken funkar bara en sparfil på en psp.

Redigerad av Mervin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför? Jag säger bara varför, gör Rockstar inte alla sina nya spel. Som dem vet älskas av många, till alla konsoller? Iaf dem dem redan gjorts till. Jag börjar nästan gråta nu. Jag vill ju spela LCS och VCS.

Igentligen vet jag varför. Dem har väll kontrakt med Sony. Men ändå. De hindrar dem väll inte från att ge ut dem till andra konsoller Efter dom gjort det till Sony's?

Oj oj oj. Fortsätter det såhär kommer jag börja ogilla Rockstar. :'(

Nu ska vi inte gå offtopic.

Gör en ny tråd om detta eller diskutera ämnet i eventuella befintiliga trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sträckkörde du i 24 timmar eller?

För mig tog det fyra dagars spelande att klara det, och då spelade jag ändå ganska mycket.

Och om du tycker att Storyn till det här spelet är för kort ska du köra GTA Liberty City Stories, eller GTA 3 för den delen, betydligt kortare.

HEHE gjorde nyss uppdraget för lance där man ska sno tillbaka bilen. när man hoppar med motorcykeln är det en poster bakom en med en måne på så det ser ut som den dära scenen i e.t.

Vilket uppdrag är det, det måste jag helt ha glömt bort.

Redigerad av Galenhund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...