Jump to content

Var i VCS ligger ni?


Mervin
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tänkte klara ut VCS igen förra veckan. Men nu visade det sig att mitt psp ville falla i backen samma dag, vilket ledde till att skärmen la ner. Nu måste jag paya 1100 i lagning...

Aj, det är sånt man har handledsremmen till. Jag har skippat den sen en tid tillbaka eftersom den bara var i vägen. Men ska man gå utomhus eller gå omring med den medan man spelar är det väl bäst att ha den på :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aj, det är sånt man har handledsremmen till. Jag har skippat den sen en tid tillbaka eftersom den bara var i vägen. Men ska man gå utomhus eller gå omring med den medan man spelar är det väl bäst att ha den på :blink:

Grejen är att jag hade den liggandes på en byrå, som jag stötte till i trötthetens namn. Ett verk av Satan själv. Pratade typ inte på nästa dag. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grejen är att jag hade den liggandes på en byrå, som jag stötte till i trötthetens namn. Ett verk av Satan själv. Pratade typ inte på nästa dag. :o

Surt värre :blink: Vilken fw har du? Jag har hört att de uppgraderar till max när man lämnar in, vilket jag tycker är jäkligt svinigt. Det är som att lämna in sin W98-dator och få XP installerat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Surt värre :D Vilken fw har du? Jag har hört att de uppgraderar till max när man lämnar in, vilket jag tycker är jäkligt svinigt. Det är som att lämna in sin W98-dator och få XP installerat.

Jag har inte förstått mig på allt det dära som du kan göra med pspet, så jag hade typ 2.82 eller nåt, så jag kunde spela VCS utan problem. Du får skriva ner en fet guide hur man gör såntdära skoj med pspet åt mig. :shifty: Om jag nån ggn kan få nog låg fw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu, den feta guiden blir såhär stor när du nu uppgraderat:

1. Uppgradera aldrig mer förrän högre firmwares har knäckts, och man kan göra något med dem.

2. Slut. :shifty:

Men om de blir tvugna att byta ut den helt och du får en lägre fw än 2.81, då hjälper jag dig gärna. Se bara till att inte uppgradera för att spela VCS eller så, för då gör du ju om misstaget (w00t)

För övrigt kan du kolla lite videos som jag gjort åt QJ-forumet, de är med i ett antal guider och är uppskattade hos dem. Just nu kan du inte ha så stor nytta av dem, men bara för att se vad det är jag snackar om. :DVideos

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu, den feta guiden blir såhär stor när du nu uppgraderat:

1. Uppgradera aldrig mer förrän högre firmwares har knäckts, och man kan göra något med dem.

2. Slut. ^_^

Men om de blir tvugna att byta ut den helt och du får en lägre fw än 2.81, då hjälper jag dig gärna. Se bara till att inte uppgradera för att spela VCS eller så, för då gör du ju om misstaget :)

För övrigt kan du kolla lite videos som jag gjort åt QJ-forumet, de är med i ett antal guider och är uppskattade hos dem. Just nu kan du inte ha så stor nytta av dem, men bara för att se vad det är jag snackar om. :unsure:Videos

Jo, tänkte om jag nån gång kan få nog låg fw. För jag orkade helt enkelt inte tidigare, och nu kanske jag kan vänta tills dom knäcker 3.03 om jag får den när jag får en ny...

Edit, om dom lyckas knäcka 3.03.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...