Jump to content

Diskutera VCS.


Merkky
 Share

Recommended Posts

Köpte detta spelet idag. Verkar vara ett riktigt bra spel!

Har bara en liten fråga, någon som vet några fusk till spelet än..?

MVH

Josa

Helt allvarligt? :) varför bränner du en massa hundralappar på ett spel om du tänker fusk samma dag? är inte det att bränna pengar? :) kunde gett dom till mig istället. :ph34r:

Redigerad av Mr_Dufus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt mig folk, jag fuskar ALDRIG i själva storyn!

DOCK brukar jag ha en annan sparad save där jag spelar fritt och hittar på lite allt möjligt, bland annat FUSKAR!

Hoppas ingen har problem med detta :)

Förövrigt tycker jag att 700 spenn e lite väl maffigt för detta spel...

Puss på er!

Redigerad av josa8904
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad betyder det här? Såg det på fusklänken

Perfect Traction

Perfekt grepp i däcken. Bättre styrförmåga och svängradie, med andra ord.

Men fan vad jag blir lessen! Jag köpte det igår och kan inte spela det. Uppgifterna jag skrev om att det går att köra utan 2.81 stämmer inte helt, man måste tydligen göra en ISO av den, eller uppdatera, eller inte spela alls. :'( :'( Buhuuuu! Jag som lagt 550 spänn på det här, och väntat på det hur länge som helst! Om jag nu gör en ISO av det, vilket jag egentligen inte vill, då måste jag köpa ett större minneskort för ca 600. Det betyder att VCS har kostat mig 1150 spänn!! Eller så rippar jag det och får ut kanske hälften av spelet. Vad i h-e ska jag göra? Valet står mellan VCS och snesemulatorer, quake, universalfjärr, lucasarts-emulatorer, cheatdevice för LCS, med mera, med mera.

Har ju gått och väntat på det här skitlänge. Har inte homebrew-scenen hittat på nåt om en vecka så uppgraderar jag till 2.81. Usch. :'( :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Perfekt grepp i däcken. Bättre styrförmåga och svängradie, med andra ord.

Men fan vad jag blir lessen! Jag köpte det igår och kan inte spela det. Uppgifterna jag skrev om att det går att köra utan 2.81 stämmer inte helt, man måste tydligen göra en ISO av den, eller uppdatera, eller inte spela alls. :'( :'( Buhuuuu! Jag som lagt 550 spänn på det här, och väntat på det hur länge som helst! Om jag nu gör en ISO av det, vilket jag egentligen inte vill, då måste jag köpa ett större minneskort för ca 600. Det betyder att VCS har kostat mig 1150 spänn!! Eller så rippar jag det och får ut kanske hälften av spelet. Vad i h-e ska jag göra? Valet står mellan VCS och snesemulatorer, quake, universalfjärr, lucasarts-emulatorer, cheatdevice för LCS, med mera, med mera.

Har ju gått och väntat på det här skitlänge. Har inte homebrew-scenen hittat på nåt om en vecka så uppgraderar jag till 2.81. Usch. :'( :P

Men du har det ju iaf! :) Andra kunde ju inte köpa det! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet att det kan kännas dyrt, men köp ett minneskort. Finns 2 gb för 560 kr på TBH.se. Jag får mitt minneskort på måndag, då ska jag köra VCS :ermm:. Som att vänta på julafton. Nåja. Det är helt klart inte värt att uppdatera o bli av med alla homebrewförmånar iaf. Tycker åtminstone jag.

Redigerad av Fargo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Perfekt grepp i däcken. Bättre styrförmåga och svängradie, med andra ord.

Men fan vad jag blir lessen! Jag köpte det igår och kan inte spela det. Uppgifterna jag skrev om att det går att köra utan 2.81 stämmer inte helt, man måste tydligen göra en ISO av den, eller uppdatera, eller inte spela alls. :'( :'( Buhuuuu! Jag som lagt 550 spänn på det här, och väntat på det hur länge som helst! Om jag nu gör en ISO av det, vilket jag egentligen inte vill, då måste jag köpa ett större minneskort för ca 600. Det betyder att VCS har kostat mig 1150 spänn!! Eller så rippar jag det och får ut kanske hälften av spelet. Vad i h-e ska jag göra? Valet står mellan VCS och snesemulatorer, quake, universalfjärr, lucasarts-emulatorer, cheatdevice för LCS, med mera, med mera.

Har ju gått och väntat på det här skitlänge. Har inte homebrew-scenen hittat på nåt om en vecka så uppgraderar jag till 2.81. Usch. :'( :ermm:

There is a way brother! Uppdatera till Dark Alex's Custom Firmware 2.71 SE-B, do the swap trick and there you have it!

VCS witch a hombrew capable firmware!

(Är nästan 100 procent säker på att detta ska funka!) :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Törs egentligen inte det... har ju en försäkring iofs, men om de blir tvugna att byta ut maskinvaran helt så måste jag teckna en ny försäkring, och betala sjuhundra spänn extra. Då kan jag lika gärna köpa nytt minneskort ju. Har funderat på det ändå, men om jag ska bränna på rejält med minne kan jag ju lika gärna köpa 4gb.

Eller kanske inte. Huh, vilket dilemma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Törs egentligen inte det... har ju en försäkring iofs, men om de blir tvugna att byta ut maskinvaran helt så måste jag teckna en ny försäkring, och betala sjuhundra spänn extra. Då kan jag lika gärna köpa nytt minneskort ju. Har funderat på det ändå, men om jag ska bränna på rejält med minne kan jag ju lika gärna köpa 4gb.

Eller kanske inte. Huh, vilket dilemma.

Testa detta: http://www.youtube.com/watch?v=XMBlweyxfOQ

Ska gå med vanliga demodiscen också. Men gör allt på egen risk!

Redigerad av oskarofrya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...