Jump to content

Vice city frågor!


ericko_gta
 Share

Recommended Posts

Hej hej jag e ny som ni kanske vet :lol: men iaf. jag uppskattar svar från er för jag har läst era gammla svar och ni kan ju jätte mycket :lol: och nu har jag ett par frågor::

Till vice city..

Att hur klarar man egentligen det där när man ska råna banken med hilary phil och dom liksom så fort swat kommer och jag springer ut så dör hilary :o tacksam för svar..Fast nu har jag fått en ny dator och har inte kvar sparningen men jag kommer klara fram till det uppgradet iaf. :wub:

Den andra är att vet ni en säker hemsida där man kan ladda hem trainers tex pizzadox trainer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bankuppdraget tar ett antal försök, ja. Men skaffa ett bra vapen - helst minigun och/eller M4 - så skjuter du på deras bilar så fort du kommit ut. Det kan hända att du istället råkar spränga dina kompisar, men det händer inte om du istället skjuter SWATkillarna en efter en :o

Jag vet inte så mycket om trainers, men http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/ verkar ha en del mods. Annars kan du googla. GtaMods.com, gtasajtens egen modhemsida är rätt bra också.

Det är bra att du kollat gamla poster, det ska man alltid göra innan man vill veta något. Ännu bättre är att du inte skrivit i de gamla trådarna, det ska man inte göra. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej hej jag e ny som ni kanske vet :lol: men iaf. jag uppskattar svar från er för jag har läst era gammla svar och ni kan ju jätte mycket :lol: och nu har jag ett par frågor::

Till vice city..

Att hur klarar man egentligen det där när man ska råna banken med hilary phil och dom liksom så fort swat kommer och jag springer ut så dör hilary :o tacksam för svar..Fast nu har jag fått en ny dator och har inte kvar sparningen men jag kommer klara fram till det uppgradet iaf. :wub:

Den andra är att vet ni en säker hemsida där man kan ladda hem trainers tex pizzadox trainer?

Men står det verkligen "mission failed" när Hilary dör? Jag har för mig att man klarar uppdraget så länge Tommy och Phil överlever. :lol:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska hilary dö xD? Iaf jag kommer ihåg att man ser en bild på Hilary och han skjuter massa sedan ramlar han ihop och dör och det e nog det ja att han dör men får väll ta mer kontakt med er när jag kommer dit på min nya dator :o:wub:

Tack tack tack för snabbt svar på andra sidor uppfattar inget något och ignorerar -.- men tack för svaret:D

Redigerad av ericko_gta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, menar du det uppdraget. Jag har varvat storyn fler gånger än jag kan räkna på fingrarna (tror jag) men jag har aldrig nånsin fått ett annat resultat än att han säger "Hey guys! Get in! I got you covered!" och sen dör han.

Möjligen kan ha överlevt en gång, jag blev grymt förvånad när jag inte fick ljudklippet "We're rich! RICH!" när uppdraget var slut, utan istället ett annat som jag inte hört förut. :( Har ni alltid fått det ljudklippet? Har ni fått nåt annat? Hur lät det i så fall? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...