Jump to content

Vice city frågor!


ericko_gta
 Share

Recommended Posts

Onödigt att vänta på att dom ska köpa munkar. Innan uppdrag är det bara att köpa en .357 och en sniper om man vill. Sen väntar man tills dom är typ vid bron och sen skjuter man en av vakterna med .357:an och sen sitter man bara och gömmer sig bakom nåt och väntar på att dom ska komma. Sen är det bara att plocka dom en efter en. Sen när man väl har tanken går det ju knappt att misslyckas!

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Onödigt att vänta på att dom ska köpa munkar. Innan uppdrag är det bara att köpa en .357 och en sniper om man vill. Sen väntar man tills dom är typ vid bron och sen skjuter man en av vakterna med .357:an och sen sitter man bara och gömmer sig bakom nåt och väntar på att dom ska komma. Sen är det bara att plocka dom en efter en. Sen när man väl har tanken går det ju knappt att misslyckas!

:)

Jag tyckte det var enklast att knäppa den person som står upp i tanken. Då stannar hela konvojen, föraren går ur och lämnar dörren öppen. Då är det bara att smita därifrån. Vad jag förstått finns det fler sätt att köra detta uppdrag på, men jag har aldrig behövt nåt annat eftersom min första taktik som jag improviserade fram alltid har funkat. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...