Jump to content

GTA PixelCity


-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Damn Damn Damn! Nu har jag inte uppdaterat, fy mig! :huh:

Jag har ögat igenom lite och sett massa fina nya hus! Ehmm, ja, nån skrev att en övergiven citydel skulle sitta fint! Har faktist haft den idén... Cracktown... Hmm, jag kan iallafall ge några bokstäver på nästa city som är garanterad! In_u_t_y City

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Damn Damn Damn! Nu har jag inte uppdaterat, fy mig! B)

Jag har ögat igenom lite och sett massa fina nya hus! Ehmm, ja, nån skrev att en övergiven citydel skulle sitta fint! Har faktist haft den idén... Cracktown... Hmm, jag kan iallafall ge några bokstäver på nästa city som är garanterad! In_u_t_y City

Jag hoppas att du lägger in de husen som inte är fina också? :huh::P

Och, nej. Jag är för trött för att räkna ut stadens namn. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske ska du fylla de som finns innan du börjar med nya? =P

Men saken är, att de olika städerna ska ha olika teman! ;)

Jag hoppas att du lägger in de husen som inte är fina också? :huh:B)

Och, nej. Jag är för trött för att räkna ut stadens namn. ^_^

Jag lägger in allt som ser bra ut, även de som gjort sitt bästa! Oseriöst eller enkelarbete läggs inte in. :P

Vi syns imorgon, herrå!

En till bokstav: In_ust_y City, nu är det enkelt! ;)

Dessa städer kommer också med: De_e_t City, Cracktown City. :D

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående nästa stad; är det så lämpligt att NH sköter uppdaterandet? Det går ju minst sagt lite segt... :(

No offence NH, se det som konstruktiv kritik.

Därmed INTE sagt att JAG vill göra det, för det vill jag inte. :D

Men om det finns nån frivillig som kan göra det snabbare borde den få förtur, eh?

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde vi inte vara mer exakta på skalan? Mina senaste hus ser jag som skaleenliga och jag hadde faktiskt också tegel på de innan men eftersom de inte blev skaleenligt möjligt så tog jag bort det. Jag tycker att vi ska ha en större temperate så att man kan ha mer detaljer och ändå bygga skaleenligt!

EDIT: Borde det inte rätt lätt gå att göra ett enkelt flash GTA Cuty där man kan styra en bil genom staden och om man vill så kan man koda en händelse till sitt "hus".

DOck har jag inte tid nog att leda et sådant projekt.

Redigerad av oscarw_89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, i samma stil som nu då,och inte 3d va?

Sen så måste ju alla lära sig flash, annars kanske det inte blir så många hus? :(

Det räcker ju med att den som lägger in husen kan flash.. Sedan så kan ju de som kan flash göra lite extra saker på sina hus.

Om någon bygger en liten bil som passar med skalan som finns i 1234 olika riktningar så kan jag göra ett Action script så man kan styra den med pilarna.

Jag tänkte göra en liknande grej själv för något år sedan så jag har en liten bil.. dock i fel storlek:

post-5422-1158679265_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående nästa stad; är det så lämpligt att NH sköter uppdaterandet? Det går ju minst sagt lite segt... :(

No offence NH, se det som konstruktiv kritik.

Därmed INTE sagt att JAG vill göra det, för det vill jag inte. :D

Men om det finns nån frivillig som kan göra det snabbare borde den få förtur, eh?

Jo, kritisera mera! Jag tål sådant... Sorry att jag inte uppdaterat, nu uppdaterar jag hela skiten!

Tycker vi ska nörja om på nytt och ha vissa krav på skala osv... Så får någon göra ett hus i rätt skala och vara rätt skuggat, sen får alla gå efter det...

Hmm, låter som en bra idé men pallar verkligen folk att göra om allt?!?

Ska uppdatera live... DVS uppdatera för varje steg! :D

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...