Jump to content

GTA PixelCity


-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

J3ns. Solstolarna är lika stor som bilarna skulle vara. Och flygplanet på din flygplats Alle (?) är nästan lika stor som bilarna skulle vara. Vi får börja Tänka mer på skalan. Vilket plan är det som är stor (Eller liten kanske man ska säga.) som en bil?

Och Vilka solstolar är lika stor som en bil? Så det får plats tre styck i varje bil?

Inte många... :rolleyes:

Editos: Här är då vad jag ska ha på min bokning av fyra rutor brevid varandra...

post-5272-1158531306_thumb.jpg

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Siana: quotarN^, aldrig kunde man trott att det där var en kemikaliefabrik!? :)

Haha, jag läste mitt inlägg och skrattade faktiskt. Nähä? Nä, men någon slags... Strålnings- fabrik, typ. Radioaktivt n' shizzle.

Nu har jag påbörjat en vulkan.. som inte ser så fin ut :D

Söt, fast den ser väldigt plastig ut. :rolleyes:

J3ns. Solstolarna är lika stor som bilarna skulle vara. Och flygplanet på din flygplats Alle (?) är nästan lika stor som bilarna skulle vara. Vi får börja Tänka mer på skalan. Vilket plan är det som är stor (Eller liten kanske man ska säga.) som en bil?

Och Vilka solstolar är lika stor som en bil? Så det får plats tre styck i varje bil?

Inte många... :>

Men herregud, det gör väl ingenting. Huvudsaken är väl att husen är fina, jag tänker inte så mycket på proportionerna. "Alle", som du kallar honom, har ju gjort en skitsnygg flygplats, ska vi slopa den bara för proportionernas skull?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag läste mitt inlägg och skrattade faktiskt. Nähä? Nä, men någon slags... Strålnings- fabrik, typ. Radioaktivt n' shizzle.

Söt, fast den ser väldigt plastig ut. :rolleyes:

Men herregud, det gör väl ingenting. Huvudsaken är väl att husen är fina, jag tänker inte så mycket på proportionerna. "Alle", som du kallar honom, har ju gjort en skitsnygg flygplats, ska vi slopa den bara för proportionernas skull?

Nej. Men att vi från och med nu borde tänka mer på det.

Skrev Alle för att jag glömt vad hans nick var :>

Men ett tips till Axel är att göra högt stängsel med taggtråd runt flygplatsen och 3rutors parkering. På framsidan där. Och en fin ingång med grindar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, alltså, huset är inte direkt något lyxhotell. Det är typ någon slags kemikaliefabrik, så pool och solstolar utanför passar inte riktigt. Snarare sophögar och ogräs. En liten parkering, kanske.

Ok jag ska se vad jag kan göra.. :D:D:lol:

Lägger till mitt hyres hus med coke reklam så länge: :wub:

Redigerad av j3ns
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker den var häftig, faktiskt.

Tack. :D

Mjo, själva konstruktionen är det inget fel på, det är snarare överanvändnigen av neonfärger jag blev fundersam på. :D

Men när jag tänker efter så är det rätt tuff. :lol:

Tack! Jo det ska föreställa ett sånt här hus från 70-talet :D då var ju färgerna sådär..

Det liknar ett äldre hyreshus litegrann, på den tiden då de inte visste vilka färger normalt folk hade på sina ytterväggar :P

mm exakt..

Snyggt J3ns, men vad är färgskiftningen(?) på taket för nåt? Mellan det ljusa och mörka då.. :wub:

Jag vet inte ricktigt.. :lol:

Edit* BTW så står det med grafitti J3 som i J3ns.. :D

Redigerad av j3ns
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...