The_go Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jag är killen som sjunger Det är en tjej i som sjunger i bakgrunden, min kusin. Och det är hennes lillebror som sitter och hostar, utan att tillföra nån funktion. Även jag som spelar piano och gitarr. Ojdå! Ingen tvekan om att du har musikaliskt sinne då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Invisible link. You cant see it! ^ The Go sköljde bort detta ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Tack för alla urgulliga kommentarer. Försökte klämma in trummor också, men jag orkade inte. Det får vi ta i nästa låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Försökte klämma in trummor också, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Här kommer mitt bidrag. När alla andra låtar sket sig så var en cover på Backstreet Boys - "As long As You Love Me"det enda rätta. Njut. Btw, det är väll tillåtet med en bakgrundssångerska? Jag sjunger ju ändå och spelar allt, medans hon bara sjunger stämmor. http://www.starbase.se/files/Hugo%20feat%2...20Love%20Me.mp3 Njut! Utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Someone got to play some punk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Ja, du hörde rätt. Jag kan spela trummor också!!!!1111 http://www.starbase.se/files/Hugo%20-%20Trumsolo.mp3 OBS! Detta trumsolo la jag in bara för att skryta om mina kunskaper, inte för att försöka vinna. (:!!! OBS (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) ^ The Go sköljde bort detta ^ Invisible link. You cant see it! (:!!! Förlåt... (:!!! Redigerad 21 augusti, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Ja, du hörde rätt. Jag kan spela trummor också!!!!1111 http://www.starbase.se/files/Hugo%20-%20Trumsolo.mp3 OBS! Detta trumsolo la jag in bara för att skryta om mina kunskaper, inte för att försöka vinna. (:!!! OBS (:!!! Tumme upp. Har alltid tyckt att det verkar så jävla grymt att kunna spela trummor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Jag ska försöka vara med!, vet inte när jag ensam bara Det blir nog I.E.A.I.A.I.O med System of a down isåfall Redigerad 22 augusti, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Ja, du hörde rätt. Jag kan spela trummor också!!!!1111 http://www.starbase.se/files/Hugo%20-%20Trumsolo.mp3 OBS! Detta trumsolo la jag in bara för att skryta om mina kunskaper, inte för att försöka vinna. OBS Jag lyfter på hatten och framhäver ett ljud som uttrycker min förundran Låt mig kontra dig någon gång i den avlägsna framtiden Förresten, alla ni andra dödliga... Jag har missnöjet att meddela att jag ej kan vara med i denna tävling då... Allt gick snett. Bror stack till Ljungskiles folkhögskola med finmikrofonen och allt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Jag lyfter på hatten och framhäver ett ljud som uttrycker min förundran Låt mig kontra dig någon gång i den avlägsna framtiden Förresten, alla ni andra dödliga... Jag har missnöjet att meddela att jag ej kan vara med i denna tävling då... Allt gick snett. Bror stack till Ljungskiles folkhögskola med finmikrofonen och allt :'( Trist :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Pass på! En dag kvar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Det blir inga fler flyttar nu. Idag eller innan kl 18.00 imorron måste bidragen upp. Okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Skulle vara skitkul att va med. men orka. isåfall skulle jag lätt vara med, med svenne rubins - en gammal amazon eller web wilder - come on down^^ rägerz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Järnspikar, min mick vill inte fungera. Jag får lämna WO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 6 bidrag är ju iallafall nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Vilka stjärnor vi har här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Om någon gör om detta någon gång så ställer jag nog upp. Just nu är jag sjuk så jag kan inte sjunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 När och hur koras vinnaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts