Jump to content

GTA VCS BOXART


Mervin
 Share

Recommended Posts

Säger bara... http://pspupdates.qj.net/Grand-Theft-Auto-...pg/49/aid/59697

EDIT: Nu när jag har kollat så att jag var först på hela GTASAJTEN med denna nyhet så tänkte jag lägga in lite av mina egna förhoppningar och feedback. På framsidan ser man en helikopter, för mig var det självklart att det måste betyda att dom finns med utan att man måste använda fusk såsom ECCD* för att spawna helikoptrar, nu ingår det säkert i Story line och så. Jag kan även lägga till att Sony kommer släppa en ny firmware version, 2.80, på torsdag denna vecka. Med det sagt tror jag att VCS kommer kräva 2.80 och Sony kommer sätta massor av säkerhet på det så den inte kommer att kunna emulera den i 1.50 via program såsom Devhook för att sätta punkt för all illegal nerladdning till PSP.

EDIT 2: Jag tyckte mig själv se att det var Tommy som körde båten nere i vänstra hörnet och att det var (Big) Mitch Baker uppe i högra hörnet kom med invändningar om ni vill. Jag tror även att det är satt i 80 igen. Dels för att R* vet att det är många som älskade VC mest för att det var utspelat på 80-talet. En annan anledning till det var för att på omslaget ser det ut som Infernus var 80-tals inspirerad. Återigen, kom med invändingar om ni inte enas med mig

Redigerad av Mervin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja man kommer kunna simma :)

• Victor Vance (Lance Vance's brother) is the main (and playable) character. Victor is 28 years old, a marine, and has said to be in 'peak physical condition'.

• Vice City Stories takes place in 1984, and the game is told to be two times as big as in GTA: Vice City.

• New and improved animations, characters will show more 'emotion'.

• A staple of the series, new vehicles, such as jet-skis.

Unlike in LCS, you can now swim .

• VCS will feature a multiplayer mode very similar (if not identical) to the multiplayer shown in LCS.

• New weather effects (hurricanes!)

• More variation in missions.

• New water effects, including new effects for the new jetskis.

•The radio stations featured in Vice City will return, complete with new songs from the 80's.

• New loading system in VCS (for example, there are now only slight pauses before missions)

• Improved draw distances, said to be better than other titles.

• Increased density of pedestrians, cars, etc.

• Less "clumping" ('clumping" is where groups of pedestrians, using the same model, would appear together)

• A new theme park is introduced in Ocean Beach, complete with a rideable (and in first-person, too!) ferris wheel.

• Trip Skips (first introduced in GTA: Vice City) return in VCS.

However, there are some negatives...

• No character or vehicle customization.

• No climbing (such as in San Andreas).

• No integration between outdoor and indoor areas (a few seconds of load time seems probable).

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja man kommer kunna simma :)

• Victor Vance (Lance Vance's brother) is the main (and playable) character. Victor is 28 years old, a marine, and has said to be in 'peak physical condition'.

• Vice City Stories takes place in 1984, and the game is told to be two times as big as in GTA: Vice City.

• A staple of the series, new vehicles, such as jet-skis.

Unlike in LCS, you can now swim .

•The radio stations featured in Vice City will return, complete with new songs from the 80's.

• A new theme park is introduced in Ocean Beach, complete with a rideable (and in first-person, too!) ferris wheel.

Låter ju helt underbart... synd man inte har psp/ps2. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

San andreas stories vill jag tro på! Men Big Smoke var en annan grej! Kanske Sweet just när Carl hade dragit och man måste kämpa för att hålla iggn gänget.

Fast, då blir det ju inget lyckligt slut, eftersom gänget helt rasade! Men det skulle vara skitkul om man i introt kunde ha fått se Carl och Sweet som små, hur dom kom in i dom banorna, sen får man spela medans carl fortfarande var kvar i SA! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger bara... http://pspupdates.qj.net/Grand-Theft-Auto-...pg/49/aid/59697

EDIT: Nu när jag har kollat så att jag var först på hela GTASAJTEN med denna nyhet så tänkte jag lägga in lite av mina egna förhoppningar och feedback. På framsidan ser man en helikopter, för mig var det självklart att det måste betyda att dom finns med utan att man måste använda fusk såsom ECCD* för att spawna helikoptrar, nu ingår det säkert i Story line och så. Jag kan även lägga till att Sony kommer släppa en ny firmware version, 2.80, på torsdag denna vecka. Med det sagt tror jag att VCS kommer kräva 2.80 och Sony kommer sätta massor av säkerhet på det så den inte kommer att kunna emulera den i 1.50 via program såsom Devhook för att sätta punkt för all illegal nerladdning till PSP.

EDIT 2: Jag tyckte mig själv se att det var Tommy som körde båten nere i vänstra hörnet och att det var (Big) Mitch Baker uppe i högra hörnet kom med invändningar om ni vill. Jag tror även att det är satt i 80 igen. Dels för att R* vet att det är många som älskade VC mest för att det var utspelat på 80-talet. En annan anledning till det var för att på omslaget ser det ut som Infernus var 80-tals inspirerad. Återigen, kom med invändingar om ni inte enas med mig

Du nämnde V.2.80:

Jag tror faktiskt att GTA VCS kommer kräva V.3!

PGA: Att V.3 har en hög prestanda så att det går knappt att knäcka och desutom hinner dom nog släppa fler V* innan GTA VCS släpps.... Fast v.3 kommer man få betala för; så jag vet inte.... Men Jag kommer köpa den V* fyfan! :) . PSP får SK Sony Mail och GPS!!! :PB);):wub:

Holy Shit Dude

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...