Jump to content

Vilken är den absolut sämsta serien?


Miike
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Våra bästa är, Glamour, Melrose place, Beverly Hills och i stort sett allt som är på tv400 (vad jag sett iaf. är alltid ngn såpa som verkar vara inspelad i ett helt vanligt hus med en mobilkamera och redigerad i windows movie maker ^_^ ).

Redigerad av Aykaramba
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hon och Hannes, de flesta svenska såpor som visas på fyran...

Annars tycker jag att det mesta på tv är kul... Fast man får för mycket av alla dessa amerikanska komediserier ibland...

Brittiska deckarserier kan man aldrig få för många av... :huh: Morden i Midsomer var bättre när Daniel Casey var med, dock...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Våra bästa är, Glamour, Melrose place, Beverly Hills och i stort sett allt som är på tv400 (vad jag sett iaf. är alltid ngn såpa som verkar vara inspelad i ett helt vanligt hus med en mobilkamera och redigerad i windows movie maker :huh: ).

Det är inte mobilkameror. Det är vanliga inspelingskameror, men det ser annolunda ut om man jämnför med Primetime-shows och filmer för då har dom film kameror.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som minns Heja Björn?

Riktigt usel serie som gick när jag gick på mellanstadiet. Kunde inte förstå varför alla mina kompisar gillade det, men nu i efterhand så inser jag att det bara var de som var så unga och pilska och tyckte det var jättekul att serien inte gick ut på något annat än samlag.

Sämst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Reba som gick nyss på TV4 är nog en av de sämsta serierna iaf. Blev nästan lite ledsen en dag när jag skulle kolla på Malcolm - Ett geni i familjen. Och så var det Reba istället, porra va irriterande d va och hon som heter Reba, hennes Texas dialekt är inte heller så vacker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...