Jump to content

Vilken är den absolut sämsta serien?


Miike
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

O.C må vara väldigt, väldigt mainstream och gillas av varenda liten fjortis men nuförtiden verkar det vara inne att vara SÅ himla annorlunda och speciell. O.C är jävligt bra, tycker jag :unsure:

Finns så fruktansvärt många amerikanska b-serier som går runt lunch på vardagar.. Våra bästa år, Sunset Beach..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

7th Heaven. Finns oändligt mycket skit på TV, men den tar verkligen priset. Helt makalöst dåligt.

Annars mår jag dåligt av nästan alla amerikanska sitcoms förutom Seinfeld, som jag tycker är riktigt bra, samt Simpsons, Family Guy och Married With Children som går an.

Redigerad av Nonsens
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

7th Heaven. Finns oändligt mycket skit på TV, men den tar verkligen priset. Helt makalöst dåligt.

Annars mår jag dåligt av nästan alla amerikanska sitcoms förutom Seinfeld, som jag tycker är riktigt bra, samt Simpsons, Family Guy och Married With Children som går an.

Finns inget bättre att kolla på när man vaknar, om man vaknar, kl 13.30. Seventh Heaven.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...