ZcruweN Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Nu så kommer den riktiga pollen. Sry för den andra Varför jag gör denna topic är för att väldigt många har mycket emot det här ute där jag bor. Folket här ute använder oftast ordet "bög" som ett kränknings ord. Jag blir själv kallad för det, varför vet jag inte. Så hur vänder ni er emot homosexuella? Själv så votar jag Nej. Låt folk få gilla vilka dom vill Edit: Blu yekk foo glömde det andra. Kan nån söt modd lägga till. Poll fråga Är ni emot invandrare? Svars alternativ Ja. Nej. Bryr mig inte där heller. Redigerad 12 juli, 2006 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Har inget emot homosexuella, speciellt inte Lesbiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Nej Redigerad 11 juli, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Verkligen inte. Oftast de roligaste människorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Niet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Kula poll svar Homosexualitet och invandrare Ja eller Nej? - Ja det har jag - Njae egentligen inte men jag gillar det inte - Nej - Bryr mig egentligen inte Jag har inget emot homosexuella, dom får gilla vem fan dom vill. Jag bryr mig inte. Invandrare. Ja jag har en del emot dem, men det finns många invandrare som är trevligare än folket som tar emot dem. Vad ska jag Vota? Edit: Voté= Nej Redigerad 11 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Ja, jag håller med. Sjuk fråga samt svars allt. Vad ska man svarar om man gillar bögar men inte invandrare? Redigerad 11 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Har inget emot homosexuella, speciellt inte Lesbiska Ahh. Bless girls . Aja. Jag säger så här: Fritt land, fria val. Gör vad du vill! (Obs: Gör inte vad du vill, så länge det inte är nåt brottsligt) Redigerad 11 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Har inget emot homosexuella, men invandrare!!!! Dom har jag heller inget emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Jag har inget emot homosexuallitet och invandrare, men jag har nått emot invandring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Invandrare: Nej Homosexuella: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Men herregud inte en sån här poll igen. Jag gillar snälla bögar/lebbar och jag gillar snälla invandrare. Var snäll mot mig och jag är snäll mot dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Lebbor snälla du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Var det den här omröstningen som du var tvungen att träna så mycket inför? Vote: Nej. Som vanligt. Slipper jag vara med så har jag inget emot det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Nä, inget fel med hudfärg och kärlek. Speciellt inte efter ha sett Oprah Winfrey idag. Edit: skrev det där kanske lite konstigt, men, hoppas ni fattar. Redigerad 11 juli, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Och tänk om jag är för den ena med emot det andra då? Du kunde ju ha gjort två frågor EDIT: Röstar nej. Redigerad 11 juli, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Nä, inget fel med hudfärg och kärlek. Speciellt inte efter ha sett Oprah Winfrey idag. Edit: skrev det där kanske lite konstigt, men, hoppas ni fattar. Oprah Winfrey är en dubbelmoralisk skitstövel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Har inget emot invandrare och homosexuella... Om jag ogillar en person gör jag det för deras personlighet, deras sätt att agera och åsikter... Inte för nationallitet/hudfärg/sexualitet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Lite dumt att bunta ihop två helt olika grupper av personer, Zcruwen lille. Nåväl, i mitt fall är det ändå nej på bägge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts