Jump to content

Saw 3


Kiedis
 Share

Recommended Posts

Inspelningen av Saw 3 avslutades nyss, och lär väl dyka upp lagom till höst/vinter.

Frågan är ju om man behöver ha så höga förväntningar på den, konceptet känns lite urmjölkat med dom tidigare filmerna och Hostel, men men...den som lever få se.

http://www.upcominghorrormovies.com/movies/saw3.php

http://www.saw3.com/

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har precis kollat klart på Saw och ska kolla på Saw 2 i helgen, och vad får man inte se när man loggar in på forumet? En tråd om tredje filmen :wub: Jag har bara en fråga om tvåan, handlar det om exakt samma sak i den? Måste se den nu, ettan är ju klart den skräckfilm jag sett som hade bäst slut :D Men nu vart man ju ledsen för stackars Adam... Snyft... Men skit samma, jag vill se tvåan nu, är det värt att se den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Ungefär ja :) Har du inte sett dom? Gör det! Båda två är bra, ettan är riktigt bra!

Njae, det var väl en rätt dålig summering av filmerna? Syftet med alla mord som mördaren begår är ju verkligen inte att de skall såga av sina egna lemmar, det är ju bara att se hur mycket av sitt eget eller andras blod de "är redo att spilla för att rädda sig själva".

Jag har sällan sett mer obehagliga filmer än dessa, men jag tycker att ettan var den bästa. Tvåan var inte lika bra, det var mindre "problemlösning" i den än i ettan. Tvåan var mer döda-döda än fundera-fundera.

Jag tror att Saw-trilologin går samma , men inte lika drastiska, öde mötes som Matrix-trilologin: sakta men säkert sjunknande kvalitet som ger plats åt onödiga effekter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...