Jump to content

Klagomuren


darkjak
 Share

Recommended Posts

"Disciplinnämnden skjuter upp beslutet om en eventuell avstängning av Syrianskas Haris Skenderovic och backen kan nu spela mot Jönköping Södra i en match som kan avgöra hela superettans toppstrid. Anledningen är att videon på Skenderovics armbåge i matchen mot Hammarby skickades in i fel filformat.

– Jag har sådan där Windows Media Player men den ville inte öppna någon av länkarna, säger ledamoten Göran Nilsson"

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/superettan/syrianska/article7951089.ab

Jag kan inte finna ord...

Haha, helt makalöst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väntan på en torrent.

Försökt undvika UFC 120 spoilers hela kvällen nu. GTAsajten är verkligen det enda forumet jag är aktiv på där risken är obefintlig att få eventet spoilat men sajten är inte heller jätteaktiv lördag kväll.

Kan inte ens besöka facebook eftersom jag har gillat massa MMArelaterade sidor. FML

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först tänkte jag klaga på att det ibland är så långa väntetider från tåget och hem att det går snabbare att gå. (Det tog 50 min att gå idag)

Men när jag kom hem så upptäckte jag något som fick mig att rage:a.

Jag har tidigare nämnt ganska många gånger att jag gillar alla årstider, det enda jag inte gillar är när det är blött, och idag fick en skvätt av det blöta min bägare att rinna över!

Min Knasentidning som hade kommit hade legat i brevlådan och blivit blöt!

Jag kan knappt finna ord som beskriver hur arg jag arg! Ingen, och då menar jag ingen, ska få förstöra mina Knasentidningar! Inte ens vädret!

RAAAAAAGEEEEEEE!!!!!!

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på att jag har allting så dåligt organiserat på mitt rum. Papper från försvarsmakten ligger utspridda lite här och var, kvitton försvinner, etc. Nu har jag fått sms från Mediamarkt som säger att jag kan hämta ut mitt lagade PS3, men jag har absolut ingen aning om vart hämtningsordern har tagit vägen. Har ingen aning om hur jag ska lösa det. Kan man inte ringa dem och, typ.. Jag vet inte, förklara situationen och kanske bara visa ordernummer och legitimation istället? De vet ju att det är jag då.

Nevermind, jag hittade det. Klagar fortfarande på hur dåligt organiserade saker är här, dock.

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på följande:

Spotifyintegrering

Facebookintegrering

Twitterintegrering

Integration

Nya Svenskafans

Nya Moderaterna

Nya forum för Sports Interactive, Paradox Interactive, Flashback m.m.

SVenska FotbollsFörbundet

Svenska fotbollslandslaget

Serbien

Bosnien

Albanien

Judarna

Muslimerna

Kristna

Svenskarna

Tyskarna

Britterna

dibel

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du varit med om samma sak? Hur lång tid tog det isåfall innan det försvann?

Redigt drygt att inte ens kunna dra upp gylfen utan att det gör ont.sad_1182040_0.gif

Hahah, nä asså. Flera år sen jag spelade (I det här fallet då, ps2/ps1) så blåsan och det onda är borta för längesen så jag kan inte säga när det går bort, men jag fick den där utbuktningen pga för frekvent spelande.

Sån har väl alla som default? Kan åtminstone inte minnas en tid då jag inte hade sådana bullar. :unsure:

Nja, känner några som har spikraka tummar. Verkligen spikraka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...