Jump to content

Ett Herrans Liv


Crice
 Share

Recommended Posts

Åh nej, favoriten är Runar Sögaard (visserligen för jag var där och såg den live). Men det avsnittet var också fantastiskt.

Berghagen-avsnittet idag fick en också att kikna av skratt. Speciellt när de ringde Nicko McBrain och sjöng "Run to the Hills". Detvar även kul när han gick i vapenaffären och hälsade på mannen i kassen och sa "hello my nigga".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filip och Fredrik är och kommer alltid att vara mina idoler, "Ett Herrans Liv" är en i mängden av alla dessa underbara serier dom gör.

Btw, det var faktiskt min morbror som sköt "hunden" i startscenen av kvällens program. Fredrik sköt visserligen också, men min morbror stod bakom och sköt skottet som träffade hunden. :P Det bästa i dagens program måste vara scenen i vapenaffären. Det var längesen jag skrattade så mycket som när jag såge den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste faktiskt säga att Dr Alban avsnittet också var riktigt roligt. Speciellt när han sa till Felix Herngren att han var rasist och frågade honom om han hade några svarta kompisar, och Felix svarade skrajt att han var kompis med Henke Larsson, hahaha.

Eller när Runar förklarade för Fredrik och Filip hur ett Dr Alban-sms är, också förbannat roligt.

@Tackleberry: Kanske liten pinsam fråga, men sköt dom verkligen en hund?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar den filmen :wub:

Så roolig. De bästa måste va steningen :D

Lr förresten, när romarna söker igenom huset ^_^

Lr förresten, när han får hjälp med stavningen när han ska klottra :lol:

Lr förresten, när han blir tvingad att pruta för kallebassen eller va de nu va :lol:

Coolio, min tråd kan användas både till att diskutera Monty Pythons bästa verk och Filip & Fredriks mästerliga talkshow.

He's a bad mutha'...

Shut yo' mouth!

I'm talkin' ' bout Crice!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...