Jump to content

Bästa trummisen/trummisarna


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tommy Lee (Mötley Crüe)

Peter "Catman" Criss (Kiss)

Phil Rudd (AC/DC)

Nicko McBrian (Iron maiden)

Jürgen Rosenthal (Scorpions)

kommer inte på mer nu, föresten fattas en tråd om bästa sångare (kommer väl ganska snart, och då får random mod fnatt och låser alla dessa trådar :))

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den som säger JOEY JORDISON och/eller TRAVIS BARKER tänker jag skjuta skallen av

Nicko McBrain är en favvorit, men BÄSTA är han inte, men jag tycker han är rätt bra.. BÄSTA har jag ingen aning om.. finns många bra... kan man ju inte direkt säga att en speciell trummis är den BÄSTA, det är ju näst intill omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den som säger JOEY JORDISON och/eller TRAVIS BARKER tänker jag skjuta skallen av

Nicko McBrain är en favvorit, men BÄSTA är han inte, men jag tycker han är rätt bra.. BÄSTA har jag ingen aning om.. finns många bra... kan man ju inte direkt säga att en speciell trummis är den BÄSTA, det är ju näst intill omöjligt.

Bara för att du inte gillar dem eller? Bah!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte riktigt hur man definerar den BÄSTA trummisen, då alla är olika på olika sätt.

Morgan Ågren är riktigt äckligt grym, en svensk kille som slår det mesta.

Annars är Derek Roddy jävligt bra, det är tråkigt att spela trummor när man ser honom lira.

Travis Barker är väll snabb och ganska skicklig, men lite överskattad endå, samma gäller Joey Jordison.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...