Jump to content

Min sida


dcfc
 Share

Recommended Posts

Vansinnigt cp-ful, onödig, tråkig, dålig, motbjudande och torr sida. Forumet likaså, en handfull utav kategorierna är ju utan tvekan stulna från kompetent folk som SweClockers eller något liknande. Stäng ditt cp-fula, onödiga, tråkiga, dåliga, motbjudande och torra plagiat. FOOK OFF din lilla reklambög.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

B) till 100% ja!

Man kan inte jaga folk till en sida, då blir de inte långvariga. De måste hitta dit själva.

Det där stämmer inte. Hur tror du annars reklam fungerar? (Kolla min sign :ermm: )

Däremot måste man ha något att komma med om man ska göra reklam, inte en sida gjord på 6,5min och allt är saxat. Sött.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där stämmer inte. Hur tror du annars reklam fungerar? (Kolla min sign :wub: )

Däremot måste man ha något att komma med om man ska göra reklam, inte en sida gjord på 6,5min och allt är saxat. Sött.

Reklam är en sak Slew. Att gå in på ett annat forum och bara skriva "Min sida" eller "joina så får du bli mod" tror jag inte på.

Men givetvis, som du säger, det beror ju på hur du gör PR för sitt sida. En medelande i sin singn eller något tex. gör ju att man blir nyfiken att titta efter vad det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vansinnigt cp-ful, onödig, tråkig, dålig, motbjudande och torr sida. Forumet likaså, en handfull utav kategorierna är ju utan tvekan stulna från kompetent folk som SweClockers eller något liknande. Stäng ditt cp-fula, onödiga, tråkiga, dåliga, motbjudande och torra plagiat. FOOK OFF din lilla reklambög.

Kunde inte säga det bättre själv, varför blir alla mongoidioter medlemmar bara för att göra reklan för en jävla sida? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...