Jojje Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Jo, iSketch är ett skojigt multiplayer-spel som är ungefär som Pictionary. En person får ett ord, och ska göra en bild av det. Dom andra ska gissa vad det är. Det är som en onlineversion av Pictionary alltså. Länk här, logga in som erat namn bara, utan något password. Leta i "User Created" efter GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Det var ju riktigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Det vart nå knark alldeles nyss när jag var inne, men jag slänger in mig igen ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Vänta nu, det är helt tomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Kul detta Sitter och lirar med en viss Flugfarfar just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Skit kul, synd att man bara får rita med fem sträck. Jag skulle illustrera ordet "hour", alltså timme. Hur fasen gör man det? Jag ritade en klocka. Men det funkade inte eftersom alla gissade på clock. Jag vann förövrigt en runda. Yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Hittar ingen gtasajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Inte jag heller! WTF :'( gay/bi/les/whateva lät bra. =) Redigerad 25 maj, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Vi är inne på Swedish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Jag med. Är ni på easy då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Ja, vad nickar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Please wait while logging on to the server ... Plea ... Jazz, ifall jag kommer förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Haha, det här var ju skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Skitskoj ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Om GTAsajten rummet är nere, så starta bara en ny, och på listan till höger där det står massor av språk (när ni gör rummet) klicka bara på Swedish, så kan vi tuta och köra. Jag startar igen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Hehe, var ju riktigt skoj..lirade nyss med Jojje och någon Compwear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Hehe, de va ju skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Det var kul, hade varit roligare om jag hade kunnat rita bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Nån som vill köra? Jag har startat servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Nån som spelar just nu? tänkte slänga in mig nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts