Jump to content

Jobbiga Föräldrar?


diarrehampus
 Share

Är dina föräldrar jobbiga?  

82 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, det är fel att ljuga sant. Men nu köpte han den till sig själv med sina egna pengar. Sommarjobba och köp din egna moped.

Jag är 19, har ingen egen bil och behöver en. Morsan och farsan köpte en raggarbil för 100.000. Same shit. Fick en rattmuff när jag fyllde 18. :mellow:

Det är så sant, det du säger. Och jag är mycket väl medveten om att de knappast har/hade någon skyldighet att ge mig någon moped, men det kändes ju verkligen som det. Speciellt med tanke på hur många andra som fick av sina föräldrar.

Jaja, jag har kommit över det ganska bra nu, men det känns ändå surt som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, det är fel att ljuga sant. Men nu köpte han den till sig själv med sina egna pengar. Sommarjobba och köp din egna moped.

Jag är 19, har ingen egen bil och behöver en. Morsan och farsan köpte en raggarbil för 100.000. Same shit. Fick en rattmuff när jag fyllde 18. :mellow:

Hihi rattmuff. Kan se det framför mig, Stellan sitter på dasset med rattmuffen och gör billjud :o vrooom vroom

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Höhö, min morsa är ungefär lika smart som en gråsten. fattar ingenting, men ävligt snäll, min farsa är typ tvärt emot, men när han varit arg så skäms han och han blir skitsnäll och jag får massa stuff.

när jag fyllde 17 så gjorde ju han en rolig sak, då sa han, här är det du får, ett litet ynkligt paket, stort nog för typ ett vanligt halsband, men i låg bilnyckar och efter en timma så kom en lastbil med abarthen på =D men under den timman vägrade han säga vilken bil den var till eller ens om det var en startnyckel^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej

Har aldrig upplevt att dom är jobbiga, jag kan prata om vad som helst med mina föräldrar.

Det är bara ibland dom kan anses lite jobbiga men det är inte så allvarligt.

Dom har sagt till mig att inte slänga bort mina pengar på onödiga saker, men jag har sagt till dom att det är mina pengar, det är mina grejer jag köper för pengarna.

Dom anser att det är onödigt att jag ska vara uppe för sent på kvällarna, det är jag som bestämmer att vara uppe, det är jag som är trött på dagen efter.

Ja ni fattar men annars är dom inte ett dugg jobbiga :ermm:

VAUTE: Nej

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...