Jump to content

Lost


C-J
 Share

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Trailer

About bloody time. :lol: Jag (Och många andra) började undra om spelet någonsin skulle bli av med tanke på att det varit tyst om det jätte länge.

Cool trailer. ;) Rätt snygg grafik. Verkar bli ett pussel survival horror spel. :lol:

Vet inte... Spel till film från film till spel brukar inte... Funka så bra? Något sånt spel som verkar bli något intressantare är Alan Wake. Men vem vet, får alltid vänta tills man ser mer av dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo Alan Wake är baserat på en Tv -serie och en bok.

Var har du fått det från? Alan Wake är inte alls baserat på varken en bok eller TV-serie. Spelet är UPPBYGGT som en TV-serie, alltså med episoder och de som gör spelet kallar första spelet för säsong 1. De ville göra spelet som en TV-serie.

Spelet handlar om en författare som skriver böcker efter sina mardrömmar och upptäcker att det han skriver händer sedan på riktigt.

Remedy skapade själva storyn inspirerad av Stephen Kings böcker och Twin Peaks.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

Innan de gick ombort på planet så gick de in på Domus. Det skulle de inte ha gjort!

LOST: Via Domus PS3/ XBox 360, PC, 29 Feb 2008

Trailer 1

Trailer 2

Trailer 2 i HD

Klipp

Intervju

Trailers

Synd bara att så få av skådespelarna lånade sina röster till spelet och att Locke låter riktigt dåligt.

Spelet är ett free roam sandbox spel. Alltså, man kommer kunna springa runt på ön lite som man själv vill.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Släpps det så snart?

Det var också min reaktion när jag läste det. :lol:

Ja, det ser riktigt bra ut. Free roam på LOST ön.

Det ända dåliga jag ser är att det är så få av de riktiga skådespelarna som lånar sina röster till spelet och vissa av de som tar över låter inte bra (Locke låter som en gammal bonde) och karaktärsmodellerna är inte så bra gjorde som de borde kunna vara likaså ansiktsutrycken.

Men ytrots det ser det riktigt lovande ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har vetat om spelet ända sen ubisoft bekräftade att dem ska göra det men om det ska bli någonting vettigt av det här spelet så borde det vara ett slags RPG-freeroam spel där man typ gör uppdrag/tjänster åt folk som att hämta mat eller få ledtrådar till saker om ön som serien inte gett så mycket svar på (kanske t.o.m. svara på något man inte får reda på i serien), om detta blir något linjärt spel så kommer det floppa rejält tror jag, men ubisoft gjort många bra äventyr/action spel så spelet har landat i rätt händer iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hade hört om detta för nån månader sen, innan de ens fanns bilder på det..

sen idag, i malmö, går jag in på game, bara för att kolla lite, så stod fodralet där på hyllan :naughty: de va riktiga fodralen,fast de stod "coming soon 28/2"

och grafiken såg ju utmärkt ut ^_^ ne, detta blir en garanterat test att spela nån gång, och gillar man de, så blir de ett köp :doh:

sett trailerna och de verkar bra so far, men inte "köp-bra" än dock..

bara vänta och se väl..

VINNIE: har du spelat än då? och till vad har du det??

Redigerad av Shady_4_life
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hade hört om detta för nån månader sen, innan de ens fanns bilder på det..

sen idag, i malmö, går jag in på game, bara för att kolla lite, så stod fodralet där på hyllan :o de va riktiga fodralen,fast de stod "coming soon 28/2"

och grafiken såg ju utmärkt ut :wub: ne, detta blir en garanterat test att spela nån gång, och gillar man de, så blir de ett köp ;)

sett trailerna och de verkar bra so far, men inte "köp-bra" än dock..

bara vänta och se väl..

VINNIE: har du spelat än då? och till vad har du det??

Jag har det till 360. Nej har inte spelat än, ska bränna ut det snart! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...