Jump to content

Armed Assault


I lol
 Share

Recommended Posts

Köp det da så har du på eng :lol:

Tänk om jag köpte den i Tjeckien :lol:;):P:blink:

----------------------------

Edit: Jag har version 1.4 men jag kan inte hitta en tjeckisk till engelsk patch till den versionen, någon som kan hitta en åt mig?

Edit v.2: Nu har jag fått igång det på engelska. Men sensen är konstig. När man ändrar på Y och X sensen så händer det inte så. Och vad är sensen längst ner i controller options? Tycker sensen är alldeles för hög.

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kompis med 8800GTX och FX62 har ArmA, laggar lika mycket som på min X1800XTPE och AMD4400+ - so att monsterdatorer klarar ArmA på högre inställningar gäller inte. Vi har båda runt 25 fps (och så lågt som 15 ibland) på medium/high inställningar.

Väntar på patch, då jag dessutom har fastnat på ett uppdrag då AIn inte kan köra till waypoint (har testat köra om 20ggr nu -.-). Spelet är allt annat än färdigt, och jag ser detta fortf. som ett beta då det inte går att klara av det.

Fixar de det så kommer jag att älska spelet, bland det bästa jag spelat och precis vad en opflash fan som jag vill ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tanka den här ön så höjjer ni FPS med 50%

http://www.armed-assault-zone.com/downloads/files.php?cat=5

Det där åvanför = Inget gräs version av rahmadi och sahrani (var inte orolig de öarna med gräset lämnar nog kvar också) och höjjer FPS med 50%

Den där under är bara Södra sahrani och höjjer också fpsena.

Dom är iaf för Mission editors.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kompis med 8800GTX och FX62 har ArmA, laggar lika mycket som på min X1800XTPE och AMD4400+ - so att monsterdatorer klarar ArmA på högre inställningar gäller inte. Vi har båda runt 25 fps (och så lågt som 15 ibland) på medium/high inställningar.

Väntar på patch, då jag dessutom har fastnat på ett uppdrag då AIn inte kan köra till waypoint (har testat köra om 20ggr nu -.-). Spelet är allt annat än färdigt, och jag ser detta fortf. som ett beta då det inte går att klara av det.

Fixar de det så kommer jag att älska spelet, bland det bästa jag spelat och precis vad en opflash fan som jag vill ha.

Jaha, se där, då har inte ens monsterdator-innehavarna någon anledning att köpa spelet längre...skitspel ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testade det här spelet igår, men nej... Har redan avinstallerat det, grymt fult och slarvigt gjort. Allt är hult fult som helst, menyerna, bilderna, filmerna etc. Jag kan inte spela det på grund av den dåliga känslan grafiken ger mig. Var väldigt segt dessutom, introfilmen till campaignen är den sämsta jag har sett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testade det här spelet igår, men nej... Har redan avinstallerat det, grymt fult och slarvigt gjort. Allt är hult fult som helst, menyerna, bilderna, filmerna etc. Jag kan inte spela det på grund av den dåliga känslan grafiken ger mig. Var väldigt segt dessutom, introfilmen till campaignen är den sämsta jag har sett.

Fult? Wtf? Okej, det är väl inte Oblivion eller FEAR men fult? Dra åt...

Sen ska man komma ihåg att det inte är ett spel och innehåller därför inte flashiga intros och cutscenes m.m. Nej, Arma är en stridsSIMULATOR, en ganska bra sådan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fult? Wtf? Okej, det är väl inte Oblivion eller FEAR men fult? Dra åt...

Sen ska man komma ihåg att det inte är ett spel och innehåller därför inte flashiga intros och cutscenes m.m. Nej, Arma är en stridsSIMULATOR, en ganska bra sådan.

Det är det jag menar, varför försöka göra intron och sånt när man inte kan? Hade varit bättre av dem att inte ha något skitlångt och värdelöst intro på campaign, tappade suget direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänta några patchar. :rolleyes:

Tvivlar på att det kommer hjälpa särskilt mycket. Dessutom ska det inte vara nödvändigt, varför släppa ett spel som inte ens är halvfärdigt?

Från världens bästa stridssimulator (Operation Flashpoint) till världens sämsta (Armed Assault).

Förstår inte hur det kunde bli så :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Hej, drog hem det här spelet igår.

Och fan så besviken jag blev, på optimeringen!?!?

Burken jag sitter på har följande komponenter:

Quad Q6700 @ 2.66 Ghz

Geforce 280GTX OC 1GB.

4Gb 800Mhz ram.

X-fi ljudkort.

Och jag kunde inte ens lira spelet laggfritt, på allt på Very low, AA, anisotropic och shadow disabled. 1680 x 1050 i upplösning, vafan är det här för skit?

Har även patchat det, men det hjälpte ju inte mycket.

Nån som vet nån lösning på problemet?

Grejen är ju det att när jag lirade det för nått år sen på min dåvarande dator (som INTE går att jämföra med denna över huvud taget) så laggade det ingenting på normal?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...