Jump to content

Sommarplågstråden!


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

*skriv artistnamn här* - Ingen vill veta var du har köpt din tröja. DET är sommar!

Du måste skoja med mig? Det var en skitlåt som bara drar ner folk. För mig säger den typ: det spelar ingen roll vad du gör i livet, för du blir ändå bortglömd. Det är en låt man ska spela för någon man vill ska begå självmord!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För helvete Drömhus med Deras ''Sommarnatt''. Gammal goding.

Ni som inte har hört den se till att göra det.

Hmm, "plågades" med den som barn varje sommar med mamma som körade och sjöng med. En riktig sommarplåga är alla bikini tjejor och alla som går omkring med glassar och läsk så man blir frestad att slösa pengar själv. Rysslands national sång bir en riktig sommar låt Hans fot sa saaaaaaaaaaaliiiiiiiiv!!!!!!"

Förövrigt köper jag inte kläder som kostar stjortan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste skoja med mig? Det var en skitlåt som bara drar ner folk. För mig säger den typ: det spelar ingen roll vad du gör i livet, för du blir ändå bortglömd. Det är en låt man ska spela för någon man vill ska begå självmord!

Skrev jag att den var bra? Man känner bara att det är sommar när man hör den. Annars suger den!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En låt som jag förknippar med sommar är den fina låten av våran gammle Cornelius Vresvjik. Mahalo tipsade om den för ett bra tag sen i musiktips-tråden om jag minns rätt. Jag vet hur låten går, men har tyvärr glömt bort vad den heter. Den som går:

'Det går en mås på taket, den är så vit o fin.'

Annars är ju Peps Perssons 'Oboy' en given sommarklassiker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En låt som jag förknippar med sommar är den fina låten av våran gammle Cornelius Vresvjik. Mahalo tipsade om den för ett bra tag sen i musiktips-tråden om jag minns rätt. Jag vet hur låten går, men har tyvärr glömt bort vad den heter. Den som går:

'Det går en mås på taket, den är så vit o fin.'

Annars är ju Peps Perssons 'Oboy' en given sommarklassiker.

"Huvudlösen för aftonen"... underbar låt; även om jag inte associerar den nämnvärt med sommaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...