Jump to content

Halo 3


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har blivit såna där cirkelformade repor på min skiva, vilket leder till att vissa banor inte funkar och efter man klarat en bana kan inte skivan läsas m.m. Detta händer tydligen för vissa, så är det någon som har koll på om jag kan läsa mer om det någonstans?

Dessutom undrar jag hur jag ska göra. På "Microsoft Game Replacement" står det att man får skicka in Halo 3 gratis fram till 1 februari, men samtidigt står i deras lista av spel bara "Halo® 3 Limited Edition" och jag har ingen limited edition. Kan jag skicka in skivan ändå?

Självklart ska jag även höra med dom direkt, men tänkte att jag kanske kan få ett snabbare svar här.

EDIT:

En sak till, bör jag ta det försiktigt nu och se till att xboxen inte repar andra skivor, eller är detta ett vanligt problem just för vissa skivor?

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I början (dom första sändelserna av Xbox 360) så var det ju tjaffs om att det var väldigt känsligt för små stötar och kunde repa en skiva för minsta lilla pet, eller någonting sådant. Jag köpte min 360 för någon vecka sedan, och min kompis har stött till xboxen så att den flyttade sig ca en dm, medans jag körde ett spel. Inte en repa på skivan. Ser ut precis som innan. Så jag vet inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har blivit såna där cirkelformade repor på min skiva, vilket leder till att vissa banor inte funkar och efter man klarat en bana kan inte skivan läsas m.m. Detta händer tydligen för vissa, så är det någon som har koll på om jag kan läsa mer om det någonstans?

Dessutom undrar jag hur jag ska göra. På "Microsoft Game Replacement" står det att man får skicka in Halo 3 gratis fram till 1 februari, men samtidigt står i deras lista av spel bara "Halo® 3 Limited Edition" och jag har ingen limited edition. Kan jag skicka in skivan ändå?

Självklart ska jag även höra med dom direkt, men tänkte att jag kanske kan få ett snabbare svar här.

EDIT:

En sak till, bör jag ta det försiktigt nu och se till att xboxen inte repar andra skivor, eller är detta ett vanligt problem just för vissa skivor?

1. Vilken Version av Halo 3 har du?

EDIT:

Var ser du det erbjudandet??

klick

2. Är det din box som repar dina skivor så ska du lämna in den. Så du får en ny dvd-spelare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Vilken Version av Halo 3 har du?

EDIT:

Var ser du det erbjudandet??

klick

2. Är det din box som repar dina skivor så ska du lämna in den. Så du får en ny dvd-spelare...

1: "Vanliga" versionen, eller vad den nu kallas.

EDIT-frågan: Om du öppnar formuläret står det vid prislistan att Halo 3 är gratis fram till första februari.

2: Tack, har hittills inte repat något mer dock.

- - - - -

Mailade supporten för att fråga om jag kunde skicka in skivan, då spelet inte fanns med i listan. Fick svaret att jag hade beskrivit problemet för dåligt, dock hade jag beskrivit vad som hänt så bra som möjligt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1: "Vanliga" versionen, eller vad den nu kallas.

EDIT-frågan: Om du öppnar formuläret står det vid prislistan att Halo 3 är gratis fram till första februari.

2: Tack, har hittills inte repat något mer dock.

- - - - -

Mailade supporten för att fråga om jag kunde skicka in skivan, då spelet inte fanns med i listan. Fick svaret att jag hade beskrivit problemet för dåligt, dock hade jag beskrivit vad som hänt så bra som möjligt...

Hände samma sak för min kompis, han tog med spelet dit han köpte det, dem svarade; Egentligen får vi inte ge ut en ny men okej då du kan få det..

Såå då kan ju prova det? Bara att hoppas.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Boomer: Fick du igång ditt gamla account? Jag som har skaffat tre månader guld för att klara Halo 3 på leggy med dig igen.. :wub:

Om så är fallet, Vicke, vi ska spela! :)

Jo, visst fick jag det. Var de det du sa i meddelandet? Min mick är sönder så jag kunde inte höra. :wub:

Men jag vill också vara med. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaaa kan man köra Campaign på live med mer än två spelare? Grymt. Trodde det bara gick med två pers. Har som sagt köpt Halo 3: LE och är grymt nöjd. Klarade ut spelet på ca 9½ timme. Tycker det var ganska kort :mf_doof:, men fortfarande grymt bra. Skulls'sakerna som alla snackar om, vart är dom? Är dom väl gömda i varje bana eller? Eller finns dom på mp-banor? Ja. Just det. Vore iaf grymt kul att köra campaign med er killar. Merkky och Boomer.

Jag körde på normal och tyckte det var ganska svårt på vissa ställen. Sådär lagom. Men jag antar att det inte är en nyhet att ni äger mig. Men sedan är ju campaign lättare när man kör MP. Kom ihåg någon bana på H2 som jag hade skitsvårt att klara på sp Legendary men när jag körde med en polare gick det hur lätt som helst. Grafiken är också skitfin. Vattnet, kropparna som flyter. Moongoose. Wub. Och brute-farkosten som ser ut som en fet jävla snöskoter. Ganska grymt att se den flyga över sanddynerna. Tycker iaf t.ex chopper var lite ful och dålig. Och tycker t.ex att Ghost inte fick en sådan stor del i det här spelet. Men det är ändå ett skitbra spel. Och det är ju också för att The Flood och Brutes ar den största delen av storyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...