Jump to content

Halo 3


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Förlåt visste inte att jag postat den :confused:

O varför måste du komma med något negativt varje gång jag säger nått?!? :)

Händer mig ganska ofta med :(

Äre nån som vill lira lite zombie senare ikväll eller?

Få inte damp om ja inte svarar i partyt för min mic är sönder :naughty:

En polare trampade på den...

Ska skaffa ett nytt snart.

TRÅDLÖST FTW!!!

Det förra va med tråd som sög.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollade hemma nyss , Kolla här:

Gå in i din Gamer profile.

Edit Gamer Profile -> Privacy Settings -> Där finns det ett altenativ om att ändra "Acsess Member Content"

Ska testa sen, jag var tvungen att fara hem till min mor eftersom min pappa inte ville ha mig hemma (eller, det var nog mer jag som inte ville ha han hemma, men nu får han vara skurken). Ska tillbaka kanske på fredag eller så. Så i helgen måste vi lira.. Hur många kan man spela på co-op?

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska testa sen, jag var tvungen att fara hem till min mor eftersom min pappa inte ville ha mig hemma (eller, det var nog mer jag som inte ville ha han hemma, men nu får han vara skurken). Ska tillbaka kanske på fredag eller så. Så i helgen måste vi lira.. Hur många kan man spela på co-op?

Man kan lira fyra stycken i coop. Väldigt roligt. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska tillbaka kanske på fredag eller så. Så i helgen måste vi lira.. Hur många kan man spela på co-op?

Man kan lira fyra stycken i coop. Väldigt roligt. :P

Klart, Leggy + ALLA skulls :lol::ph34r:

_______________________________________________

EDIT:

Total Games 143

Matchmade Games 53

Custom Games 66

Campaign Missions 24

Highest Skill 13

Total EXP 41

UNSC Campaign Report

Enemies KIA 1,891

Friendlies Lost 213

Känner mig stor :rolleyes:

Riktigt stor

Sitter och lyssnar lite på Halo 3 soundtrack som.... kommer ut den 20 :)

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart, Leggy + ALLA skulls :lol::ph34r:

_______________________________________________

EDIT:

Känner mig stor :rolleyes:

Riktigt stor

Sitter och lyssnar lite på Halo 3 soundtrack som.... kommer ut den 20 :)

:o Soundtrack!!

You got PM

----

Känner mig också stor :P

Total Games 298

Matchmade Games 222

Custom Games 59

Campaign Missions 17

Highest Skill 40

Total EXP 135

UNSC Campaign Report

Enemies KIA 1,669

Friendlies Lost 340

Kan också tillägga:

Recent Achievements

Earned 49 of 49

Gamer Score 1000 of 1000

:P

-----

http://www.bungie.net/Stats/Halo3/PlayerMo...p;p7=2&p8=0

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P Soundtrack!!

You got PM

----

Känner mig också stor :ph34r:

Total Games 298

Matchmade Games 222

Custom Games 59

Campaign Missions 17

Highest Skill 40

Total EXP 135

UNSC Campaign Report

Enemies KIA 1,669

Friendlies Lost 340

Kan också tillägga:

Recent Achievements

Earned 49 of 49

Gamer Score 1000 of 1000

:o

-----

http://www.bungie.net/Stats/Halo3/PlayerMo...p;p7=2&p8=0

Känner mig plötslig mindre :lol:

Total Games 49

Matchmade Games 21

Custom Games 5

Campaign Missions 23

Highest Skill 5

Total EXP 9

Enemies KIA 2,840

Friendlies Lost 515

Earned 36 of 49

Gamer Score 750 of 1000

1gbvbg8onkeo.jpg

:rolleyes:

Fick inte du Hayabusa hjälmen när du fick alla skallar?

Eller saknar du några?

Eller du vill inte ha den :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lyssnar precis genom komentarerna till HALO 1-2 på HALO 3 Legendary disc (När man kan se mellansekvenserna från HALO 1-2) och det är väldigt intresant att höra vad de hade igentligen planerat i seriens story. T ex så hade jag ingen aning om att Cortana skulle ha varit slutskurken i HALO 1 och blivit galen av all info hon fick när hon gick in i HALOs dator och ville erövra galaxen med HALO.

Och i HALO 2, orginal idén att Miranda Keys skulle hata MC och vilja hämnas sin fars död och planera hans död tillsammans med Truth där hon gjorde en överenskommelse att döda MC åt honom genom att plantera en atombomb på MCs rygg och slänga ner honom till Gravemind och sedan spränga dem båda. Det skulle ha varit Miranda som gav adressen till Jorden till The Covenant. MC skulle sedan han hittat henne ha ett hemlig samtal med Truth.

Det skulle dels ha varit för att hennes pappa dog och dels för att hon inte litade på MC och det han sa pågick för hon trodde att han var galen och hon litade mer på Truth.

Samtidigt som det hade varit intresant att Miranda var skurk och givit ett mörkt djup till spelet så föredrar jag nog så det blev tillsist. Och Cortana som skurk, då hade vi inte haft henne i HALO 2-3. :(

Där skulle också ha varit 3 banor efter där HALO 2 slutade med en väldigt explosiv avslutning. Tyvärr så berättade de aldrig vad det slutet var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lyssnar precis genom komentarerna till HALO 1-2 på HALO 3 Legendary disc (När man kan se mellansekvenserna från HALO 1-2) och det är väldigt intresant att höra vad de hade igentligen planerat i seriens story. T ex så hade jag ingen aning om att Cortana skulle ha varit slutskurken i HALO 1 och blivit galen av all info hon fick när hon gick in i HALOs dator och ville erövra galaxen med HALO.

Och i HALO 2, orginal idén att Miranda Keys skulle hata MC och vilja hämnas sin fars död och planera hans död tillsammans med Truth där hon gjorde en överenskommelse att döda MC åt honom genom att plantera en atombomb på MCs rygg och slänga ner honom till Gravemind och sedan spränga dem båda. Det skulle ha varit Miranda som gav adressen till Jorden till The Covenant. MC skulle sedan han hittat henne ha ett hemlig samtal med Truth.

Det skulle dels ha varit för att hennes pappa dog och dels för att hon inte litade på MC och det han sa pågick för hon trodde att han var galen och hon litade mer på Truth.

Samtidigt som det hade varit intresant att Miranda var skurk och givit ett mörkt djup till spelet så föredrar jag nog så det blev tillsist. Och Cortana som skurk, då hade vi inte haft henne i HALO 2-3. :wub:

Där skulle också ha varit 3 banor efter där HALO 2 slutade med en väldigt explosiv avslutning. Tyvärr så berättade de aldrig vad det slutet var.

Lol, har inte kollat igenom det ÄN, bara gluttat.

Blir nästan lite snurrig :(

BTW:

Halo 3 spanska språk

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Boomer: Ikväll är jag redo. Lira dom sista tre banorna ikväll?

Satt och räknade på gamerscore poängen som man får när man klarar ut det på leggy... Vi kommer typ att få 375 poäng efter dom här tre banorna. I mitt fall så får jag 90 till, eftersom jag inte klarat dom senare banorna på någon svårare nivå än easy... >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Boomer: Ikväll är jag redo. Lira dom sista tre banorna ikväll?

Satt och räknade på gamerscore poängen som man får när man klarar ut det på leggy... Vi kommer typ att få 375 poäng efter dom här tre banorna. I mitt fall så får jag 90 till, eftersom jag inte klarat dom senare banorna på någon svårare nivå än easy... :o

Tja, jag har klarat alla banor på legendary. Men jag spelar gärna med dig. :lol:

Själv så saknar man bara 50 poäng sen har man alla från Halo 3. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, jag har klarat alla banor på legendary. Men jag spelar gärna med dig. :)

Själv så saknar man bara 50 poäng sen har man alla från Halo 3. :naughty:

Ojdå, men då får du hjälpa mig med dom sista banorna då. :) Vi får passa på att ta skullsen från cortana banan, den verkar dryg och det orkar jag inte göra själv. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...