Jump to content

Var vill du helst bo?


rabarben
 Share

Vart vill du bo?  

40 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skånegatan, söder, no doubt.

Sedan skulle jag vilja flytta söderut vid högre ålder och läppja högkvalitativt vin vid en strandkrog; gubbsjukt ögnandes yppiga små damer från min plats vid terassen där jag kan höra hur stammisarna därinne avnjuter utsökta måltider till tonerna av Dean Martin. Sedan skulle jag vilja att en albatross flög ner och doppade sin näbb i mitt vin. Jag skulle greppa tag i dess näbb, tvinga den mot uteplatsens hårda fotfäste och successivt vridna nacken av den. De ypigga små damerna skulle därefter gripa mig eftersom de var undercoversnutar som jobbade för albatrossarnas överlevnad [ja, albatrossar kommer vara över hela Europa när jag är gammal], och vi skulle ha hett sex i patrullbilen, där jag skulle sitta i handklovar och stöna.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skånegatan, söder, no doubt.

Sedan skulle jag vilja flytta söderut vid högre ålder och läppja högkvalitativt vin vid en strandkrog; gubbsjukt ögnandes yppiga små damer från min plats vid terassen där jag kan höra hur stammisarna därinne avnjuter utsökta måltider till tonerna av Dean Martin. Sedan skulle jag vilja att en albatross flög ner och doppade sin näbb i mitt vin. Jag skulle greppa tag i dess näbb, tvinga den mot uteplatsens hårda fotfäste och successivt vridna nacken av den. De ypigga små damerna skulle därefter gripa mig eftersom de var undercoversnutar som jobbade för albatrossarnas överlevnad [ja, albatrossar kommer vara över hela Europa när jag är gammal], och vi skulle ha hett sex i patrullbilen, där jag skulle sitta i handklovar och stöna.

Ja, det är väl tur att någon har sinnet i behåll iaf.. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill komma ifrån Ödeshög... :'(

Hahaha! Bor det folk där?

Fan, minns när jag va ute och övningskörde med syrran så drog vi till grönna för att köa lite polkagrisar. Sen blev det att fortsätta norr ut så vi drog till Ödeshög.

Ni har sjukt coolt "Centrum" förövrigt.. Typ Konsum och en skoaffär eller vad det nu va.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: By..

Bor i by och trivs här.. Fast det är ändå ganska dött.. >_<

Well, i survive.......

HAHA!, kolla: ni lantisar kan inte ens skapa en poll

Självklart vill jag bo i en RIKTIG stad dvs: Stockkholm. Föri malmö pratar de så weird och i GBG heter alla glenn. Därför är Stockholm bäst.

I Skåne pratar vi inte alls konstigt.. Det är bara du som är lite annorlunda..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, typ lika fint som danska. Kan inte du skriva vad skottkärra heter på skånska !?

Hoppas att du förstår att bara för man bor i skåne så pratar inte alla likadant.

Har bara hört en person säga rullebör, och det var min farfar när han var full.

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, typ lika fint som danska. Kan inte du skriva vad skottkärra heter på skånska !?

Teehee... det heter rullebör! Men det säger nästan ingen. Eller jo på senaste tiden har jag börjat säga det. Eftersom jag är så in i helvete stolt plus att det är lättare att säga.

---

Skånska=Danska? Pratar Henrik Larsson danska? Pratar Zlatan danska? Pratar Peps Persson danska? Skulle inte tro det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...