Jump to content

Vad tycker ni om forumet nu?


[B][O][T]
 Share

Vad tycker ni om forumet nu?  

77 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Förstår ändå fortfarande inte varför forumet är på engelska.

Bara för att GTAsajten skall försöka ingå i Rockstars webring så betyder inte det att forumet måste vara på engelska. För det är ju så jag har förstått det hela...

Är ju för att IPB är så jäkla fult på svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår ändå fortfarande inte varför forumet är på engelska.

Bara för att GTAsajten skall försöka ingå i Rockstars webring så betyder inte det att forumet måste vara på engelska. För det är ju så jag har förstått det hela...

Håller mend Deltanator. Innan var jag för ett svenskt forum men det är bättre med ett engelskt. Ävenm ett + om man nu får utländska besökare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår ändå fortfarande inte varför forumet är på engelska.

Bara för att GTAsajten skall försöka ingå i Rockstars webring så betyder inte det att forumet måste vara på engelska. För det är ju så jag har förstått det hela...

Då har du förstått fel, det har inget med Rockstar att göra.

GTAsajten står helt fritt från Rockstar och följer bara vissa rekommendationer angående piratkopiering.

Den största anledningen är just uppdateringar.

Ta exempelvis den viktiga uppdateringen från IPB 2.1.5 till 2.1.6 som släpptes för några dagar sedan. När kom dom svenska språkfilerna? Eller har dom ens kommit?

Den andra anledningen är dålig översättning. De svenska översättningar innehåller av någon anledning väldigt mycket stavfel, särskrivningar och onaturliga översättningar. Sedan antar jag att hjälpfiler och mail inte blir översatta (?) så det blir lite svengelska över det hela ändå.

Kanske kan vi fixa en svensk översättning (med egna modifieringar) när uppdateringarna lugnat ner sig. Men inte just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns inte kanppen "find all post of this member" längre?

Kan inte hitta den?

Lite såhär snabbt offtopic, det var nog din 3000 post :(:)

Men svaret på din fråga var det ja, :(. Om du te.x klicka så du får du upp din "control panel", och sen "profile options uppe till höger, där har du den :)

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite såhär snabbt offtopic, det var nog din 3000 post ;):(

Men svaret på din fråga var det ja, ;). Om du te.x klicka så du får du upp din "control panel", och sen "profile options uppe till höger, där har du den :(

:) Hur visste du det? Eller du kollade? Tänkte skriva det men jag klagar ju på andra ang. det, så jag kan ju inte kasta sten när jag sitter i ett glashus.:)

Tack så mycket A.A letade över allt tyckte jag men hittade inte.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:) Hur visste du det? Eller du kollade? Tänkte skriva det men jag klagar ju på andra ang. det, så jag kan ju inte kasta sten när jag sitter i ett glashus.:)

Tack så mycket A.A letade över allt tyckte jag men hittade inte.

Aou det är lungan, jo jag tryckte upp dig för att jag skulle hitta den där "find members post" och såg då att du hade 3000 jämnt, och drog samtidigt ett öga på klockan och kunde då få fram att det var nog till 3000 inlägg. :(

Men ja, då var det problemet löst! =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhm, någon mer än mig som varken har en Inkorg eller Utkorg för tillfället? :)

Hittar dom inte nånstans iaf. Sjukt. Först mina posts, sen mina sparade PM's och nu är både min Inkorg och Utkorg borta. Jag försvinner! :'(

Nee, allt verkar fungera normalt här iaf.

Så det ser inte ut såhär hos dig då?

post-5523-1147069097_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...